En fisk svømmer underligt
Fra : Kim2000

Dato : 12-01-09 19:05

Vi tog de ti guldfisk ind i akvariet (i oktober) da ikke gravet den
udvendige dyb nok. Det er forløbet helt som det skulle. Indtil nu.

En af fiskene svømme underligt, den snor sig om sin egen akse, "ligger"
aldrig stille i vandet som de andre ofte gør (og som den altid har gjort).
Det har stået på et par dage. Det ser vildt mærkeligt ud.

Er der sket en skade på den eller det bare alderdom?

Fra : Kim2000

Dato : 14-01-09 21:54

> [...]
> Det har stået på et par dage. Det ser vildt mærkeligt ud.
>
> Er der sket en skade på den eller det bare alderdom?

Det er satme godt nok underligt. I går lå den hele dagen oppe i vandkanten,
det gjorde den også i morges, men var fortsat ikke død. Da jeg kom hjem
trisede den igen rundt i vandkanten og fortsat ikke død. Så begynder den
dælme her til aften at svømme rundt som de andre og ligne en fisk der
faktisk har det helt fint....