gmail/hotmail undgå spam folder
Fra : mwn

Dato : 13-01-09 03:19

Hej NG,

Kunne ikke finde en gruppe der havde mere med email at gøre, så mit
spørgsmål her må falde ind undersikkerhed.

Jeg har opsat en postfix server til håndtering af nogle forskellige
ting, men oplever desvære at hotmail/gmail placere mails i deres spam
foldere, og jeg har ikke rigtigt nogen ide.

I første omgang har jeg testet at det ikke er noget indenholds
relateret ved at lade klienterne bruge tdcs smtp server, her fisker
email lige igennem. Ingen problem her.
Eksempelvis siger http://www.mxtoolbox.com/diagnostic.aspx at alt er
okay.

Reverse DNS på mailserveren er korrekt, jeg har spf records på
serveren. (headers på gmail siger også "Received-SPF: pass
(google.com: domain of...")

Er der nogen der kan give mig en pegestok i hvilken retning jeg skal
kigge?

../Morten

Fra : Lars E. P.

Dato : 14-01-09 09:25

Tue, 13 Jan 2009 02:19:12 -0800 (PST), skrev mwn
<morten.nissen@gmail.com> :

>Hej NG,
>
>Kunne ikke finde en gruppe der havde mere med email at gøre, så mit
>spørgsmål her må falde ind undersikkerhed.

Hilsen Lars

Fra : Morten Nissen

Dato : 14-01-09 23:02

Lars E. P. skrev:
> Tue, 13 Jan 2009 02:19:12 -0800 (PST), skrev mwn
> <morten.nissen@gmail.com> :

Syntes nu ikke mit spørgsmål falder ind under
http://usenet.dk/fundats/dk.edb.internet.software.mail+news.txt

../Morten