fra Dyrenes Beskyttelses nyhedsbrev
Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-01-09 16:34

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-01-09 16:56

In news:496a1173$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
A. S. Nielsen <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> typed:
> http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/0/30CBDDADEF499EC9C125752000493864
>
> mvh Anelise

Jeg fik også nyhedsbrevet for nogle dage siden, og frydede mig over at den
modbydelige fyr blev fundet. Hvad får dog mennesker til at gøre sådan noget
? Jeg er bare bange for at straffen ikke bliver noget videre, det ser man jo
gang på gang desværre.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Stig Johansen

Dato : 11-01-09 22:06

Tove Krieger wrote:

> Jeg er bare bange for at straffen ikke bliver noget videre, det
> ser man jo gang på gang desværre.

I det her tilfælde kan man håbe på en 'ekstra regning' for (måske) ulovlig
våbenbesiddelse, være til fare for sine omgivelser ved at skyde osv.

Stig Johansen

Fra : ager

Dato : 12-01-09 06:19

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/0/30CBDDADEF499EC9C125752000493864

Ja, jeg glædede mig også over det, rart at der er nogen af de rædsler der
bliver snuppet.
bare synd at det er så få af dem der gør, trods dusør.

Mvh. Marie - som var blevet frådende vanvittig hvis nogen var ond ved mine
dyr