hestegalleri.dk
Fra : Svein Hesthagen

Dato : 11-01-09 14:43

Hei.
Er dette en seriøs side?
Vi fant vår ponni til salgs der, noe den slettes ikke er.
Det er brukeren
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=59127 som har lagt
ut vår ponni og hevder den er hennes.
Vi har kontaktet siden og bedt dem fjerne det, men har enda ikke fått noe
svar.
det ser forresten ut som hun har lagt ut andres hester for salg også
http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=47258.
Om noen av dere har login til siden, hadde det vært fint om dere gjør de
andre brukerne oppmerksom på svindelen.

--
Svein

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 11-01-09 15:32

Svein Hesthagen wrote:
> [...]
> http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=47258.
> Om noen av dere har login til siden, hadde det vært fint om dere gjør de

Den side er ikke specielt hurtig. Jeg var ude for følgende:

1) en eller anden lægger min hest ud som en anden
2) en bekendt opdager det, og fortæller mig det
3) jeg klager og de piller siden ned efter et stykke tid

4) en eller anden opretter mig som mig, med navn og lægger min hest
ud på den side.
5) en bekendt opdager det, og fortæller det til mig.
6) jeg klager og de piller igen siden ned.

Jeg har ikke holdt øje med det siden hen, men du kan roligt gætte på
at der er andre falske heste/pony'er på den side, og sådan er det,
lær at leve med det. Alle folk hugger alle folks billeder, du kunne
måske indsætte noget vandmærke i billedet, meeen det hjælper ikke
altid noget.

JonB

Fra : Svein Hesthagen

Dato : 11-01-09 17:48

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> wrote in message

> [...]
> lær at leve med det. Alle folk hugger alle folks billeder, du kunne
> måske indsætte noget vandmærke i billedet, meeen det hjælper ikke

Hei og takk for svar.
Da har brukeren og annonsen blitt slettet.

--
Svein