Bella center
Fra : Jørgen L.

Dato : 10-01-09 10:30

Hej alle sammen.

Så er det på fredag at Camping udstillingen i Bella Center starter, skal i
der ind ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-01-09 19:35

"Jørgen L." <Noemail@noemail.invalid> skrev i meddelelsen
> Hej alle sammen.
>
> Så er det på fredag at Camping udstillingen i Bella Center starter, skal i
> der ind ?

Vi venter pænt til Danmarks største udstilling åbner i Herning ;)

--
Per

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-01-09 21:22

> Vi venter pænt til Danmarks største udstilling åbner i Herning ;)

Hej Per jae det er den største ferie messe, men er det nu også den største
camping udstilling

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-01-09 14:15

> Hej Per jae det er den største ferie messe, men er det nu også den største
> camping udstilling

Definér camping. Campingplads eller campingvogn .... :)

--
Per

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 22:02

"Jørgen L." <Noemail@noemail.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen.
>
> Så er det på fredag at Camping udstillingen i Bella Center starter, skal i
> der ind ?

Hej Jørgen

Nej det skal vi ikke, da Bella center jo ligger på sjælland. Så for os jyder
og fynboer bliver det hurtigt en dyr fornøjelse. Desværre !
Men måske en tur til Herning senere.

Mvh. Jan

Fra : niels w

Dato : 10-01-09 15:00

On 10 Jan., 22:02, "Jan" <Spørg i gruppen> wrote:

> Nej det skal vi ikke, da Bella center jo ligger på sjælland. Så for os jyder
> og fynboer bliver det hurtigt en dyr fornøjelse. Desværre !
> Men måske en tur til Herning senere.
>
> Mvh. Jan

Hej Jan!
Du tager fejl, Bella-Centeret ligger ikke på Sjælland, det ligger på
Amager!
mvh
niels w. (fynbo på Sjælland.)

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-09 08:19

"niels w" <npw@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh. Jan

Hej Jan!
Du tager fejl, Bella-Centeret ligger ikke på Sjælland, det ligger på

Hej Niels

Det har du faktisk ret i. Jeg beklager den geografiske fejltagelse. Men det
ændrer jo ikke på det økonomiske.
Desværre !

Mvh. Jan

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-01-09 10:40

"Jan" <Spørg i gruppen> skrev i en meddelelse

> [...]
> niels w. (fynbo på Sjælland.)
>
> Hej Niels
>
> Det har du faktisk ret i. Jeg beklager den geografiske fejltagelse. Men

Tjah - vi, der bor her på Amager, er da lidt glade for at vore broer til
Sjælland er gratis
At de "kære" politikere så prøver at afskære os fra at bruge broerne er vi
så slet ikke glade for - vil de have at Amager skal være svensk (dem er vi
jo også brofaste med) eller selvstændigt EU-medlem ?

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder