hvad skal man vælge?
Fra : tjaaa

Dato : 11-01-09 00:52

Min flysimulator hakker, så et nyt kort skal findes.
Mit nuværende 7950gt kan ikke sgu ikke rigtig følge med mere men hvad
ville i så mene kunne være et godt bud på et nyt kort? Lige godt en tusse
har jeg at lege med(hvis jeg graver lidt dybere i lommerne finder jeg nok
lidt flere hvis det kræves)
Hvad siger i? skal det være 8800,9600,9800 eller???
Mvh Søren

Fra : co@ch [4130]

Dato : 11-01-09 12:43

"tjaaa" <bøhtosse@fjols.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt flere hvis det kræves)
> Hvad siger i? skal det være 8800,9600,9800 eller???

Helt klart et 9800GT, med så meget ram som muligt
Fås for lige omkring 1000,-

Husk min. 550W PSU

Det sparker røv det kort

Bri@n

Fra : tjaaa

Dato : 11-01-09 13:20

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i en meddelelse
> "tjaaa" <bøhtosse@fjols.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Helt klart et 9800GT, med så meget ram som muligt
> [...]
Hvad med dette? :
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=465609&searchArea=&Soegeord=9800gt
Mvh Søren

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-01-09 16:13
Fra : N/A

Dato : 11-01-09 20:01

Fra : tjaaa

Dato : 11-01-09 20:01

"Brumb@ssen >2600 Glostrup<" <brumbassendkSLET@SLETgmail.com> skrev i en
meddelelse news:496a2652$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> hvis det var mig ville jeg finde et brugt agp x8 kort enten her eller på
> dba.dk
>
> dba.dk : http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58079747 er
> en mulighed
>
> ellers er et alternativ at købe en nyere brugt pc, så du ikke bruger for
> mange penge på et forældet system
>
> brumme
Jeg må indrømme jeg fatter ikke en lyd af det du skriver!!
agp kort, hvem skriver om agp?
Nyere brugt maskine???????
Jeg efterlyste et grafikkort, fordi det er det jeg skal bruge!
Maskinen er en intel quad med 4gigabøv på et asusbrædt, så nej jeg skal ikke
have ny maskine, kun et grafikkort...
Er du sikker på at det min tråd du egentlig svarer på?
Mvh Søren