280 GTX forskel med og uden PhysX CUDA ??
Fra : Brumbassen

Dato : 10-01-09 22:48

hvad er forskellen på 280 GTX med og uden PhysX CUDA ?

er der en stor forskel på disse 2 kort eller er det noget xtra software der
kan smides i iht. driver opdatering ?

brumme

Fra : Mr. Larsen

Dato : 10-01-09 23:12

Brumbassen skrev:
> hvad er forskellen på 280 GTX med og uden PhysX CUDA ?
>
> er der en stor forskel på disse 2 kort eller er det noget xtra software der
> kan smides i iht. driver opdatering ?

Du kan ikke få et 280 kort uden PhysX og CUDA, det er tilgængelige på
alle kort fra og med 8800GT.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Brumbassen

Dato : 10-01-09 23:23

"Mr. Larsen" <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan ikke få et 280 kort uden PhysX og CUDA, det er tilgængelige på alle
> kort fra og med 8800GT.
>
> --
> http://www.projecthoneypot.org/

dvs mit 280 gtx er med hele gøjemøget på ?

brumme

Fra : Mr. Larsen

Dato : 10-01-09 23:24

Brumbassen kom med denne ide:

> dvs mit 280 gtx er med hele gøjemøget på ?

Ja, hvis du har de seneste drivere så er det 100% sikkert.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Mr. Larsen

Dato : 10-01-09 23:28

Glemte lige:
http://www.nvidia.co.uk/content/graphicsplus/uk/download.asp

Der kan du downloade nogle programmer som demonstrere de 2 ting.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Brumbassen

Dato : 10-01-09 23:48