www.youtube.com i "Fuld Skærm" ?
Fra : Kim

Dato : 09-01-09 08:45

Jeg kører med nyeste IE 7 og FF , alligevel
hvis jeg er inde på http://www.youtube.com
og så trykker på "Fuld Skærm", så standser
billedet, men jeg kan høre den stadig kører,
klikker så på "Normalt billed" og så kører den,
bare kun i det lille billed.

Burde det virklig være nødvendigt at sætte Farvekvalitet
( 16 ell. 32 bit kører med 32 bit ) ned til 16 bit ?

Har andre været ude for lignende ?

Kører med Xp Pro Dk,
incl Sp 1+2+3 og alle updates, på
Asus P5KPL-C/1600 Socket 775, Intel G31
CPU Intel Pentium Core 2 Duo E8400 3.0 GHz
LC POWER LC7560 V2.0 - 560W 120 mm fan
Ram Kingston 2*2 GB DDR II - PC 6400/800 MHZ
GEFORCE 9800GTX+ OC 512MB GDDR3 PCI Ex - PhysiX - DVI- XFX Gainward

Jeg fatter det ikke, kan nogen venligst hjælpe med råd ?
Alt andet virker fint.

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 09-01-09 08:50

"Kim" <yea@invalid .dk> skrev
> Jeg fatter det ikke, kan nogen venligst hjælpe med råd ?
> Alt andet virker fint.

Kører med NVIDIA Kontrolpanel ver. 1.5.100.83
Driverversion: 177.83

Kam man evt sætte nogle indstillinger inde i kontrolpanel ?

Mvh Kim

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-01-09 15:50

Kim wrote:

> Har andre været ude for lignende ?

Du er sikker på at det er et hardware-problem?

Jesper Poulsen

Fra : Kim

Dato : 09-01-09 16:30

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev

> Du er sikker på at det er et hardware-problem?

Nej, derfor jeg spørger om andre har
haft lignende problem.

/Kim

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-01-09 18:35

Kim wrote:

> Nej, derfor jeg spørger om andre har
> haft lignende problem.

Hvad med at prøve i en passende software-gruppe, for jeg tror at hunden
er begravet et andet sted.

Jesper Poulsen