Driver spørgsmål
Fra : rsl

Dato : 06-01-09 08:24

Et EN9800GTX+ (plus) grafikkort fra ASUS følger der drivere med, men de er
jo som regel af ældre dato. Kan man "bare" hente de nyeste drivere til
kortet fra Nvidia, og så bruge dem, eller skal det være ASUS's egen drivere?
Så vidt jeg kan finde ud af, så er det jo i bund og grund Nvidia som har
lavet kortet.

Mvh. René

Fra : jk

Dato : 06-01-09 08:48

On Tue, 6 Jan 2009 08:23:52 +0100, "rsl" <[rsl][has].dk> wrote:

> [...]
>Så vidt jeg kan finde ud af, så er det jo i bund og grund Nvidia som har

Det kan man normalt. Fra nvidia.com

Men du kan da også downloade friske drivere fra asus.com
Så er de måske bare 1/2 år bagud i modernitet. Jeg har engang set, at
asus grafikkort ikke var helt nvidia-kompatibelt, men mon ikke asus er
blevet klogere i mellemtiden.

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

mvh

John

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 06-01-09 09:00

jk wrote:
> Jeg har engang set, at asus grafikkort ikke var helt nvidia-kompatibelt, men mon ikke asus er
> blevet klogere i mellemtiden.

Hvordan skal det forstås?

Fra : jk

Dato : 06-01-09 12:00

On Tue, 06 Jan 2009 09:00:21 +0100, "Jens C. Hansen"
<*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> wrote:

>Hvordan skal det forstås?

At der var forskel på performance med asus driverne sammenlignet med
nvidias. Det var vist geforce 7100.

John