Padi center
Fra : JL

Dato : 04-01-09 09:36

hej,

Er der nogen der kan anbefale et PADI center i københavn hvor de har
styr på sagerne og instruktøren er sjov, glad og i stand til at gøre
det sjovt for eleverne at lære at dykke?

mvh
Jonas

Fra : Torben

Dato : 04-01-09 19:44

"JL" <jluttichau@gmail.com> wrote in message
[...]

Nej da, men hvis de betaler kan de få en sur underbetalt instruktør, der er
fløjtende ligeglad

Spøg til side, jeg kender ikke uddannelserne eller ved hvem der er
instruktører hos Scubagear på amager, men resten af forretningen kan jeg kun
tale varmt om.

-Torben

Fra : clausbanke@gmail.com

Dato : 04-01-09 17:45

Skal du til at lære at dykke?
Hilsen claus

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 05-01-09 12:22

Hvad med dig, skal du ikke snart i vandet igen ?

Sten

<clausbanke@gmail.com> skrev i en meddelelse
Skal du til at lære at dykke?
Hilsen claus

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 05-01-09 03:09

Nu kan jeg ikke ligefrem sige, jeg er upartisk i den sag; men
Scubagear, Lindgreens Alle på Amager har gode kurser.
Jeg er divemaster der. Ret beset kommer det selvfølgelig an på, hvad
du har af forventninger. Du er meget velkommen til at ringe og høre
mere.
Du kan ringe til 32544880 og tale med Tommy eller Lene.

Mange hilsner

Flemming Pless

Fra : JL

Dato : 05-01-09 03:16

On 5 Jan., 11:09, "flemming.pl...@gmail.com"
<flemming.pl...@gmail.com> wrote:
>Ret beset kommer det selvfølgelig an på, hvad
> du har af forventninger.

Hvad mener du med det?

mvh
Jonas

Fra : clausbanke@gmail.com

Dato : 05-01-09 12:05

On Jan 5, 12:21 pm, "Sten Nordstrøm" <st...@webspeed.dk> wrote:
> Hvad med dig, skal du ikke snart i vandet igen ?
>
> Sten

Skal du være fræk
Min tørdragt knasser. Ved det godt

Vi ses snart min ven.

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 06-01-09 00:13

hej Jonas,

"JL" <jluttichau@gmail.com> skrev
> Er der nogen der kan anbefale et PADI center i københavn hvor de har
> styr på sagerne og instruktøren er sjov, glad og i stand til at gøre
> det sjovt for eleverne at lære at dykke?

hvad skal du med det, når du selv er instruktør og er i en klub der vel også
køre begynder kurser ?

(bare for at være lidt nyskerig)

mvh morten

Fra : Ilhan Vardar

Dato : 06-01-09 14:13

Hej,

"Morten Dall Darmer" <morten@divedata.dk> wrote in message
> hej Jonas,
>
> "JL" <jluttichau@gmail.com> skrev
>
> hvad skal du med det, når du selv er instruktør og er i en klub der vel
> også køre begynder kurser ?
>
> (bare for at være lidt nyskerig)

Han kender sikkert nogen som har lyst til at prøve at dykke, opleve den
vidunderlige verden
under vandet uden at skulle bruge et halvt år og høre på utallige
sømandsviser for at nå dertil,
slet ikke hvis det kun skal bruges i ny & næ på ferie :)

Best

Iv

Fra : N/A

Dato : 07-01-09 16:51

Fra : N/A

Dato : 07-01-09 16:51

Fra : JL

Dato : 06-01-09 06:29

On 6 Jan., 14:13, "Ilhan Vardar" <FJERNESva...@city.dk> wrote:
> [...]
> sømandsviser for at nå dertil,
> slet ikke hvis det kun skal bruges i ny & næ på ferie :)

Lige på sømmet.. og så tror jeg at hvis man ikke VED fra starten at
dykning er sagen så får man mere blod på tanden ved at starte et sted
hvor der er masser af liv, farver, varme og margaritas :)

mvh
Jonas

Fra : Jan Birk

Dato : 06-01-09 17:36

> Lige på sømmet.. og så tror jeg at hvis man ikke VED fra starten at
> dykning er sagen så får man mere blod på tanden ved at starte et sted
> hvor der er masser af liv, farver, varme og margaritas :)

Hvad er der nu i vejen med fede, blege CMAS'er, fadøl og sauna

/Jan

Fra : N/A

Dato : 06-01-09 17:36

Fra : JL

Dato : 06-01-09 09:43

On 6 Jan., 17:35, Jan Birk <jan.b...@ivalid.domain.null> wrote:
> Hvad er der nu i vejen med fede, blege CMAS'er, fadøl og sauna

Vi kan jo ikke allesammen være havbasser.. :)

Joke, Joke.. undskyld :)

mvh
Jonas

Fra : Jan Birk

Dato : 07-01-09 16:51

> Vi kan jo ikke allesammen være havbasser.. :)
>
> Joke, Joke.. undskyld :)

Det må jeg nok sige, Havbasse er jeg ikke

Men, Havbasserne har vel heller ikke patent på at have det sjovt, drikke
øller, være varme og dykke Det gør vi CMAS folk - især os med
halsvest - meget

/Jan