kopiering af adressekartotek
Fra : Kent Wigman

Dato : 03-01-09 18:44

Hej NG
Hvordan er det nu lige man kopier adressekartoteket i outlook 2003 fra en pc
(XP) til en anden pc (Vista) outlook 2003

Mine mails har jeg fået kopieret men manglet adressekartotektet

mvh Kent Wigman

Fra : Søren Blom

Dato : 04-01-09 02:03

"Kent Wigman" <wigman@mail.dk> skrev
> Hej NG
> Hvordan er det nu lige man kopier adressekartoteket i outlook 2003 fra en
> pc (XP) til en anden pc (Vista) outlook 2003

Start Outlook 2003 å gammel PC op, gå i filer, importere / Eksportere og
vælg eksportere til en fil, dér vælger du hvilken oplysninger du vil
exportere, adressekartotek, indbakke osv.. Når du så har din Outlook.pst
fil, så går du i den samme menu i Outlook 2003 på din Vistamaskine, vælger
at importer fra et andet program eller en anden fil.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Kent Wigman

Dato : 04-01-09 16:36

Hej Søren
Så lykkedes det mange tak til dig Søren
Mvh Kent Wigman

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-01-09 14:38

"Kent Wigman" skrev i en meddelelse
> jeg fået kopieret men manglet adressekartotektet

Den "nemme måde er blot at kopiere *.pst filen over i den nye Outlook

*.pst filen indeholder alt - dvs mail, kontaktpersoner m.v.

Du skal så huske i den nye outlook:

I egenskaber for kontaktpersoner skal du angive at de skal bruges som
adressekartotek i Outlook.

I egenskaber for adressekartotek skal du angive at du skal bruge
kontaktpersoner som adressekartotek.

Det er det

Jan