9800GTX+ og Fladskærm problem
Fra : rsl

Dato : 04-01-09 00:00

Hello

Jeg har et Nvidia/ASUS EN9800GTX+ og et Full HD fladskærm. Jeg vil gerne
kunne se film fra computeren på min fladskærm i stuen, har sådan set også
fundet ud af en del, kan godt få vist selve skrivebordet på tv'et men alle
ikoner mangler og jeg kan heller ikke se film når jeg starter den fra
computeren. Der mangler ligesom noget, men hvad? Har forsøgt at clone men
det vil opsætnings menuen ikke være med til!
TV'et er forbundet via DVI -> HDMI

Håber spørgsmålet giver mening og at der findes en "simpel" løsning

Mvh René

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-01-09 00:35

rsl wrote:

> Håber spørgsmålet giver mening og at der findes en "simpel" løsning

Det lyder som om du har en "forlængelse" af dit skrivebord og ikke en klon.

Det er det nederste du skal få frem. Hvordan du gør det i Windows ved
jeg ikke.

Jesper Poulsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-01-09 15:35

rsl skrev:
> [...]
> computeren. Der mangler ligesom noget, men hvad? Har forsøgt at clone men det
> vil opsætnings menuen ikke være med til!

Har du været inde under Nvidia kontrolpanel\Opstil flere skærme\Samme
på begge skærme (klon)\Vælg de skærme, som du vil bruge? Tryk Anvend.

Måske skal du have valgt fladskærmens opløsning inden du kloner (hvis
du ikke allerede har gjort det)?

Fra : rsl

Dato : 06-01-09 08:16

Tak for svaret. Jeg har fundet en løsning på problemet... Fandt ud af at jeg
skulle sætte begge skærmkabler i grafikkortet inden jeg installerede
driverne.

René