Godt Nytår!
Fra : Søren

Dato : 02-01-09 18:26

Et meget stille Godt Nytår ønskes til alle Jer på den meget stille liste.

Giv Jeres heste et nytårskram - selvom I allerede har gjort det.

Hilsner fra
Søren, Meimli, Tuffe og Lillemand.

Fra : liz

Dato : 03-01-09 15:53

"Søren" <sorennielsen66@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et meget stille Godt Nytår ønskes til alle Jer på den meget stille liste.
>
> Giv Jeres heste et nytårskram - selvom I allerede har gjort det.
>
> Hilsner fra
> Søren, Meimli, Tuffe og Lillemand.

Tak og i lige måde Søren. Mon ikke alle andre er gået over på Heste-Nettet
og lignende?

Hilsen fra Liz, Windy, Red the rescue, Chadi og Strider - alle arabere

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 04-01-09 12:04

liz wrote:
> "Søren" <sorennielsen66@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak og i lige måde Søren. Mon ikke alle andre er gået over på Heste-Nettet
> og lignende?

Jeg er her stadig. Jeg poster bare ikke så meget.

JonB

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 04-01-09 12:48

"liz" <lizbved1@mail.dk> wrote:

>Tak og i lige måde Søren. Mon ikke alle andre er gået over på Heste-Nettet
>og lignende?

Næeh...
Jeg sidder her skam (osse) stadig.
Når altså ikk lie jeg ræser rundt på bæstet i mosen.

Hestenettet er lidt træls at bruge. Det kræver for megen tid at sidde og bladre
i de forskellige afdelinger. Tid som går fra de herlige timer med tøserne

Ja, herlig jul. Alle juledage brugt med julepiger og juleheste. Det var jo
skolefri og det gik så ud over mig og hestene. Alle tre parter var nu ganske
fornøjede med situationen.

Er ved at træne to nye tøser på 10 år til sommerens råddenridning i skov og på
strand. Det tegner lovende allerede. Glæder mig styrtende!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk
www.betesrenser.se

Fra : liz

Dato : 04-01-09 19:59

"Ole Braad-Sørensen" <nospam@soholm.com> skrev i en meddelelse

Glæder mig styrtende!

Griner højt!! Pas nu på Ole. Kom du ikke til skade engang.....?

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 05-01-09 07:54

"liz" <lizbved1@mail.dk> wrote:

>Griner højt!! Pas nu på Ole. Kom du ikke til skade engang.....?

Nej, jeg brækkede kun ryggen halvt. Det er groet sammen igen.
( Og der skete ikke noget med hesten. Den faldt blødt - oven på mig )

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk
www.betesrenser.se

Fra : liz

Dato : 05-01-09 10:58

> Nej, jeg brækkede kun ryggen halvt. Det er groet sammen igen.
> ( Og der skete ikke noget med hesten. Den faldt blødt - oven på mig )

Meget blødt Og hvordan brækker man ryggen kun halvt? Udover at have en
hest lande på en selvfølelig! Du var meget heldig dengang. Der må én som
holder et eller andet over dig

Liz

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 05-01-09 18:19

"liz" <lizbved1@mail.dk> wrote:

>Meget blødt Og hvordan brækker man ryggen kun halvt?

Ganske nemt! Man beder hesten om at lave en capri(ole) og er man så heldig at
hesten falder bagover, så hopper man af og lægger sig der hvor hesten skal falde
så der ikke sker noget med hesten. Nej, den var såmænd ikke brukken, hverken
helt eller halvt. Det føltes bare sådan. Lægen (den venlige sjæl) bestemte sig
for at smerterne skyldtes overbelastede muskler og bad mig holde mig i ro et par
dage. Nemt nok. Det tog en uge før jeg kunne røre mig igen.

Det var i øvrigt første og eneste gang jeg var "nede".

>Der må én som holder et eller andet over dig

Ja, en hest

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk
www.betesrenser.se

Fra : Trold

Dato : 10-01-09 23:08

On Sat, 3 Jan 2009 15:52:51 +0100, "liz" <lizbved1@mail.dk> wrote:

>Tak og i lige måde Søren. Mon ikke alle andre er gået over på Heste-Nettet
>og lignende?

Ikke på vilkår om jeg vil over på heste-nettet.

Jeg hygger mig dog en del på joras (har jo islændere) men er da også
herinde og kigge med jævne mellemrum - men man kan godt se, at det
ikke er news, folk bruger mest længere.

Godt nytår herfra også.
--
Knus,