spam
Fra : Aage Andersen

Dato : 01-01-09 13:27

Lige pludselig faar jeg en masse spam i min mail. Hvad kan jeg have gjort
galt? Hvad kan jeg gøre for at slippe for det? Jeg bruger "Mailwasher" til
at slette spam.

Hjæææælp.

Aage

Fra : Ole C

Dato : 01-01-09 13:54

Aage Andersen skrev blandt andet:

> Lige pludselig faar jeg en masse spam i min mail. Hvad kan jeg have
> gjort galt? Hvad kan jeg gøre for at slippe for det? Jeg bruger
> "Mailwasher" til at slette spam.

Du bude slet ikke have behov for Mailwasher, hvis du kobler TDC's spamfilter
til.
Gøres via Webmail.

--
vh
Ole C

Fra : Aage Andersen

Dato : 01-01-09 14:04

"Ole C"

> Du bude slet ikke have behov for Mailwasher, hvis du kobler TDC's
> spamfilter til.
> Gøres via Webmail.

Jeg mener det er slaaet til. Men det er maaske forklaringen, at det er
blevet slaaet fra.
Tak for oplysningen.

Aage

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-09 16:36

Aage Andersen skrev:

> Jeg mener det er slaaet til. Men det er maaske forklaringen, at det er
> blevet slaaet fra.
> Tak for oplysningen.

Jeg har fået en smule spam der er sluppet igennem Stofanets filtre her
de sidste par uger. Jeg har læst mig frem til at det kan skyldes at der
typisk er en betydelig stigning i antallet af spam-mails her i jule-tiden.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-01-09 12:49

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev i meddelelsen

> Hjæææælp.
>
> Aage

SV: Man skal bafre bede TDC blokere spam.
Så får du ikke noget. Det er gratis

Hilsen Åge