Sløvt ComX
Fra : Mikael Schøler

Dato : 31-12-08 07:40

Hej

Vi har en 25/25 forbindelse hos ComX og har normalt aldrig problemer
men i dag er der stort set ikke hul igennem = går rætti rætti
langsomt.

Er der andre der oplever problemer i dag?

Vi bor i Rødovre.

Mikael

Fra : Mikkel Kristensen

Dato : 31-12-08 08:38

On 31 Dec., 15:40, Mikael Schøler <schoe...@gmail.com> wrote:
> [...]
> men i dag er der stort set ikke hul igennem = går rætti rætti
> langsomt.
>
> Er der andre der oplever problemer i dag?
Er der noget specielt du har problemer med, pakketab og/eller latency
problemer
og kan du vise det med en ping/traceroute/mtr?
Jeg har lige kigget alle de eksterne link igennem og der ser ikke ud
til at være
noget andet end at der ikke er ret meget trafik men det er ikke
unormalt på dage
som i dag.

> Vi bor i Rødovre.
>
> Mikael

Mikkel Mondrup Kristensen
Arbejder for ComX men udtaler sig for egen regning.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 31-12-08 09:03

On 31 Dec., 16:38, Mikkel Kristensen <Mikkel.Mond...@gmail.com> wrote:
> [...]
> som i dag.

> Mikkel Mondrup Kristensen
> Arbejder for ComX men udtaler sig for egen regning.

Det er ved alm browsing - alt går ret langsomt. Det er testet på 2
maskiner. Jeg har kørt en test på speedtest.net og der timer upload
ud. Kører jeg en tptest hentet fra Comx, så timer en send-only test
også. Recieve-only virker som den skal.

Mikael

Fra : Hans

Dato : 31-12-08 19:25

Mikael Schøler wrote:

> [...]
> maskiner. Jeg har kørt en test på speedtest.net og der timer upload
> ud. Kører jeg en tptest hentet fra Comx, så timer en send-only test

Jeg har en 40 mbit forbindelse, og her kører det normalt. Jeg bor også i
Rødovre.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 31-12-08 11:53

On 31 Dec., 19:25, "Hans" <nos...@kvik.org.invalid> wrote:

> Jeg har en 40 mbit forbindelse, og her kører det normalt. Jeg bor også i
> Rødovre.

Det er dælme underligt. Jeg har intet ændret i hjemmet.Der sidder
godtnok en router først men har testet udenom den. Gad vide om det er
i boligforeningen den er gal.

Mikael