Hvilket log modul?
Fra : Morten P

Dato : 31-12-08 00:55

Jeg har behov for at skrive logfiler fra en dæmon.

Jeg har klikket lidt rundt i log modulerne på cpan men der er jo en milliard
af dem!

Kender I et modul der skiller sig ud som værende "godt" eller "de facto" ?

(Lidt ligesom YAML er til config filer)

Fra : Morten P

Dato : 31-12-08 09:49

"Morten P" <spam@spam.spam> wrote in message
> Jeg har behov for at skrive logfiler fra en dæmon.

Det er super at den skriver til filer.

Det der ville være helt perfekt ville være om man kunne sende den både
strenge, arrays, hashes og refs og at den så selv fandt en måde at
præsentere dette data på.
Meget gerne med keys og values under hinanden separareret med korrekt antal
spaces så de flugter som i kolonner.

Eller er den slags noget man selv bygger?

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 31-12-08 14:47

Data::Dumper?

Log::Log4Perl kan en hel masse, men hvis det eneste du vil er at skrive
til en fil, så kan det være den er overkill.

Der er endda et Log::Log4Perl::DataDumper modul.

Mvh.

--
"Lawrence of Suburbia Adam Sjøgren
Real life is murder" asjo@koldfront.dk