Bilag til firma
Fra : Jim

Dato : 18-12-08 11:02

Hej

Lidt baggrund:
Jeg er nabo til noget privat udlejning, i forbindelse med en aftale
om noget hegn der skulle ændres, blev jeg enig med ejeren af disse
boliger, at jeg skulle etablere en ny hæk mod at han betalte for
planterne.

Mit spørgsmål er så, er det fuldt gyldigt med en "dags dato" kvitering
(håndskrevet) med cvr nr fra planteskolen og deres stempel? eller
skal der mere til før det bliver godkendt fra firmaets revisor og
skat ?

/Jim

Fra : Bo

Dato : 20-12-08 13:58

On 18 Dec., 20:01, Jim <hugget...@gmail.com> wrote:
> [...]
> (håndskrevet) med cvr nr fra planteskolen og deres stempel?  eller
> skal der mere til før det bliver godkendt fra firmaets revisor og

Hvis det er Planteskolen der har udskrevet kvitteringen med cvr.nr. er
den ok.
Men du kan ikke skrive en "dags dato" og bruge Planteskolens cvr.nr.
vh Bo