Transportkasse
Fra : Ladyinred

Dato : 28-12-08 19:29

Mon ikke der skulle være nogen herinde der ved hvor man kan købe en
transportkasse der ikke koster en formue? Det skal bare være en ganske
almindelig én.

På forhånd tak for sva.

De to skovtrole Fredo og Micro og den lille bimsepige Sesse ønsker jer alle
og jeres mislinger et rigtig Godt Nytår.

Hilsen Birgit

Fra : Tina Andersen

Dato : 28-12-08 20:39

> [...]
>
> De to skovtrole Fredo og Micro og den lille bimsepige Sesse ønsker jer alle
> og jeres mislinger et rigtig Godt Nytår.

Harald Nyborg, Maxizoo, Maxsø, Avifauna, Den Blå Avis...

Med venlig hilsen
Tina Andersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ladyinred

Dato : 29-12-08 10:17

> Harald Nyborg, Maxizoo, Maxsø, Avifauna, Den Blå Avis...
>

> Med venlig hilsen
> Tina Andersen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Tak for svar
Hilsen
Birgit

Fra : Kate

Dato : 29-12-08 16:35

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> wrote in

> [...]

Der er også www.guloggratis.dk og www.qxl.dk. På qxl skal man dog være
medlem for at handle. Der findes også www.zooplus.de, men om det kan
svare sig kun at købe en transportkasse ved jeg ikke. Portoen er altid
6,9 euro

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ladyinred

Dato : 03-01-09 19:20

> [...]
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

Tak for svar Kate
Hilsen Birgit

Fra : Siri

Dato : 03-01-09 17:53

> [...]
> Mon ikke der skulle være nogen herinde der ved hvor man kan købe en
> transportkasse der ikke koster en formue? Det skal bare være en ganske

Hej Birgit
Jeg forsøgte at svare forleden, men mit indlæg forsvandt (det sker i
perioder).
Se her:
http://www.kattebutik.dk/
Godt, billigt - og dansk
De har mange gode ting, og er kendte for deres baldrian-puder formet som
Bismarcksklumper
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ladyinred

Dato : 03-01-09 19:23

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.kattebutik.dk/
> Godt, billigt - og dansk
> De har mange gode ting, og er kendte for deres baldrian-puder formet som

Tak for svar Siri
Ja somme tider lander svar og indlæg i Cyperspace.
Tak for linket - har lige været inde og kigge, der er flere gode ting så
det er føjet til 'foretrukne'
Hilsen
Birgit