Flytte DIGITAL SIGNATUR fra FF til USB ->I~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-12-08 18:14

Jeg bruger Linux og dermed FireFox. skal have søgt om boligsikring, det kan
man gøre over nettet, hvis man har IE, er det firefox, som ikke kan lave en
digital signatur af det der sendes til serveren, eller dem der har lavet
systemet (KMDsikkert) der bare har lavet det sådan?
Hvis FF kan, kan jeg så få den til at opføre sig som IE, og snyde systemet,
eller kan jeg expotere signaturen fra FF og så logge på, på naboens win, og
så, med angivelse af at signaturen er på USB?

Ivar Madsen

Fra : Geggo

Dato : 27-12-08 02:29

"Ivar Madsen" <news@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og
> så, med angivelse af at signaturen er på USB?

i firefox kan man hente et plugin --> ie_tab-1.5.20081203-fx-win.xpi..
det er det jeg har gjordt for at få den til at opføre sig som IE..

google search ...
http://dk.search.yahoo.com/search?p=ie_tab-1.5.20081203-fx-win.xpi&fr=yfp-t-501&ei=UTF-8&meta=vc%3D

jacob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-12-08 09:49

Ivar Madsen skrev:
> [...]
> digital signatur af det der sendes til serveren, eller dem der har lavet
> systemet (KMDsikkert) der bare har lavet det sådan?

Den digitale Signatur virker ganske udmærket i Firefox. Hvis
den er installeret korrekt, og det stadig ikke virker ved
ansøgningen om boligsikring, må det være hjemmesiden, der er
lavet forkert.

Har du tjekket din signatur på andre sider? Du kan fx bruge
den på Skats tast selv-side ( http://tastselv.skat.dk ) og
http://sundhed.dk (knappen Log på sundhed.dk).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 28-12-08 21:06

On Sat, 27 Dec 2008 02:29:08 +0100
"Geggo" <foxcom3REMOVETHIS@hotmail.com> wrote:

> i firefox kan man hente et plugin --> ie_tab-1.5.20081203-fx-win.xpi..
> det er det jeg har gjordt for at f_ den til at opf_re sig som IE..

den får ff til at bruge ie som engine i en tab, - og forudsætter dermed,
at man har ie

--
//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (aparent) e-mail address. Instead Use