Alternativ for syperantispyware
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 21-12-08 10:17

Hej.

Hvad er det nu, at det frie alternativ til superantispyware hedder ?.

Erik

Fra : Claus Holm Christens~

Dato : 21-12-08 10:25

On Sun, 21 Dec 2008 10:17:16 +0100, Erik Jakobsen <eja@urbakken.dk>
wrote:

> Hvad er det nu, at det frie alternativ til superantispyware hedder ?.

Er det Spybot S&D du tænker på?
<http://www.safer-networking.org/en/spybotsd/index.html>.

--
Claus Holm Christensen

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 21-12-08 10:36

Claus Holm Christensen wrote:

> Er det Spybot S&D du tænker på?
> <http://www.safer-networking.org/en/spybotsd/index.html>.

Nej det er det nu ikke. det er et, der familimæssigt hedder noget ala
superantispyware.

Men tak for dit svar.

Fra : Jens G

Dato : 21-12-08 10:41

On Sun, 21 Dec 2008 10:36:16 +0100, Erik Jakobsen <eja@urbakken.dk>
wrote:

>Nej det er det nu ikke. det er et, der familimæssigt hedder noget ala
>superantispyware.

Måske Superantispyware free edition?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 21-12-08 11:41

Jens G wrote:

> Måske Superantispyware free edition?

Ja den er også installeret, men den har ikke realtime check.

Fra : John

Dato : 21-12-08 11:47

"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse

> Ja den er også installeret, men den har ikke realtime check.

Supplér evt med gratis SpywareBlaster.

John

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 21-12-08 11:59

John wrote:

> Supplér evt med gratis SpywareBlaster.
>
> John

Det var lige den jeg tænkte på. Tak for alle svarene
Erik

Fra : John

Dato : 21-12-08 12:24

"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse

> Det var lige den jeg tænkte på. Tak

Velbekomme :)

Fra : Ole C

Dato : 21-12-08 12:35

Erik Jakobsen skrev blandt andet:

> Det var lige den jeg tænkte på.

Spywareblaster er dog ikke et egentligt alternativ til SuperAntispyware.
SuperAntispyware er en scanner, mens Spywareblaster er en slags database
over "snavsede" sider.

--
vh
Ole C

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 22-12-08 05:57

Ole C wrote:

> Spywareblaster er dog ikke et egentligt alternativ til SuperAntispyware.
> SuperAntispyware er en scanner, mens Spywareblaster er en slags database
> over "snavsede" sider.

Det vil sige, at de godt kan køre sammen ?

Fra : Ole C

Dato : 22-12-08 10:58

> Det vil sige, at de godt kan køre sammen ?

Sagtens.

--
vh
Ole C