dato format
Fra : Oto

Dato : 27-12-08 16:20

I et word (2003) doc merger jeg felter fra Excel (2003). En del af felterne
indeholder dato/måned/år i formatet dd-mm-yyyy; men når felterne bliver
indsat bliver formatet mm/dd/yyyy. Hvor kan det ændres så formatet "flyttes"
med over i et merge felt?

MVH Otto

Fra : Jan Kronsell

Dato : 28-12-08 12:10

Oto wrote:
> [...]
> felterne bliver indsat bliver formatet mm/dd/yyyy. Hvor kan det
> ændres så formatet "flyttes" med over i et merge felt?

Du skal formatere felet i Word, ved at sætte en formatkode efter
flettekodeni flettefeltet. Du kan ikke hente format med fra Exel ved en
fletning, med mindre du ændrer Words måde at flette på fra OLE til DDE.
Sidste kan du gøre ved at vælge Funktioner - Indstillinger. På fanebladet
Generelt, skal sættes flueben i Bekræft konveertering ved åbning. Dette skal
ske inden du laver dit flettedokument.

Jan

Fra : Oto

Dato : 29-12-08 15:40

> [...]
> Generelt, skal sættes flueben i Bekræft konveertering ved åbning. Dette
> skal ske inden du laver dit flettedokument.

You did it again.........

Det virker perfekt, tak og Godt Nytår.

Otto

Fra : Jan Kronsell