Nummerformat Outlook 2003
Fra : Palle

Dato : 23-12-08 15:24

Hej med Jer,

Når jeg indtaster et telefonnummer i Outlook adressebogen. F.eks. : +45
38 10 14 48 Så retter Outlook selv nummeret til +45 (38) 10 14 48.
Altså sætter 38 i parantes fordi den tolker det som et områdenummer
(har jeg læst mig til). Hvordan får jeg Outlook til at acceptere det
nummer jeg indtaster, som det det er og ikke retter i det?

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : JR

Dato : 24-12-08 16:34

Hej Palle

Jeg husker ikke præcist hvad det er du skal rette, men du skal ind i
kontrolpanellet under telefon og modemindstillinger.
Her er en parameter der skal rettes

mvh
/Johnny

Fra : Palle

Dato : 26-12-08 15:15

On 2008-12-24 16:34:19 +0100, "JR" <jrDetteErFormeget@OgDetteFynsnet.dk> said:

> Jeg husker ikke præcist hvad det er du skal rette, men du skal ind i
> kontrolpanellet under telefon og modemindstillinger.
> Her er en parameter der skal rettes

Cool.

Jeg går af den sti så

--