Publisher
Fra : Jørgen

Dato : 23-12-08 07:48

Jeg er skiftet fra 2000 til 2007, men har fået et problem, og vil gerne
udgive noget på min Web.

Jeg kan ikke udgive det jeg gemmer i 2007 udgaven, hvorimod det går fin
med at udgive det der er gemt i 2000 udgave.

Nogen der vilfortælle mig, hvad jeg gør forkert, tilsyneladende går det
galt når jeg gemmer, alt kommer tilsyneladende ind i mappen udgivelse og
kan også uplodes men kan ikke læses på hjemmesiden

fra
Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 24-12-08 10:24

Jørgen skrev:
> [...]
> galt når jeg gemmer, alt kommer tilsyneladende ind i mappen udgivelse og
> kan også uplodes men kan ikke læses på hjemmesiden

Det er billederne der ikke kommer med

Hvad gør jeg
http://home19.inet.tele.dk/mao/

fra