slette filer efter driveropdatering GT8800~
Fra : Per

Dato : 29-12-08 11:06

Hej Ng !

Når jeg opdaterer mine grafikdrivere på et Nvidia GT8800 - så bliver filerne
lagt i en mappe C:/Nvidia/winvista med undermapperne:169.25 og 178.24 og den
seneste 180.48

Kan jeg uden videre slette de gamle drivere - altså slette mapperne 169.25
og 178.24 - eller vil det give problemer.

Det undrer mig, at den ikke afinstallerer/sletter de gamle, når jeg
opdaterer til en ny.

mvh. Per

Fra : Knud Erik

Dato : 29-12-08 12:16

> [...]
> og 178.24 - eller vil det give problemer.
>
> Det undrer mig, at den ikke afinstallerer/sletter de gamle, når jeg

Hej
Når jeg opdaterer grafikdriver sletter jeg også de gamle mapper
og bruger Driver Sweeper til at tage resterne
http://www.guru3d.com/index.php?page=driversweeper

Knud Erik

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-12-08 18:43

Knud Erik wrote:

> Når jeg opdaterer grafikdriver sletter jeg også de gamle mapper

Så når du står med en buggy driver, så henter du hele den gamle driver
igen, hvis du altså kan finde den?

Det er simpel versionsstyring hos slutbrugeren og det er ganske praktisk
med bleeding edge software.

Jesper Poulsen

Fra : Knud Erik

Dato : 31-12-08 10:58

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen, hvis du altså kan finde den?
>
> Det er simpel versionsstyring hos slutbrugeren og det er ganske praktisk

Hej
Jeg forstår ikke lige hvad du mener

Knud Erik

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 31-12-08 12:55

Knud Erik wrote:

> Jeg forstår ikke lige hvad du mener

Hvad er det du ikke forstår?

Versionsstyringen eller bleeding edge?

http://en.wikipedia.org/wiki/Bleeding_edge

Google er din ven!

Jesper Poulsen

Fra : Knud Erik

Dato : 31-12-08 13:14

> Hvad er det du ikke forstår?

> [...]

OK- tak for svar.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-12-08 18:42

Per wrote:

> Kan jeg uden videre slette de gamle drivere - altså slette mapperne 169.25
> og 178.24 - eller vil det give problemer.

Dem kan du roligt slette. Mapperne bliver ikke brugt efter installationen.

> Det undrer mig, at den ikke afinstallerer/sletter de gamle, når jeg
> opdaterer til en ny.

Det gør det nemmere at skifte til en ældre, hvis den nye ikke er fejlfri.

Jesper Poulsen