Ingen medlidenhed med IT Factory´s
Fra : Bo

Dato : 09-12-08 06:26

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 23:40

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:bcda54f4-63bf-4ec2-8d34-771c8b4c1794@r36g2000prf.googlegroups.com...
> Se lige hvad Asger Jensby tjener og betaler i skat
> http://www.nrk.no/skattesok2007/?sok=person&navn=Asger&etternavn=Jensby&sorter=1&sretn=asc

Skide være med dêm. Det er værre med alle dem firmaet har bedraget og gjort
til grin.
At Finn Nørbygaard så skal sælge sin milliondollar-Mercedes tror jeg kun kan
være sundt for ham...
Havde han ikke investeret for 2.5 million ? - som kunstigt blev 'blæst op
til' 250.000.000 da det
gik bedst og alt var på sit højeste ???

Rent narværk det hele.
Det værste er dog, at Hr. Stein nærmest
blir' gjort til en helt. Se dêt vammelt !

Fra : karlen

Dato : 10-12-08 16:45

Eque skrev:
> [...]
>
> Rent narværk det hele.
> Det værste er dog, at Hr. Stein nærmest
> blir' gjort til en helt. Se dêt vammelt !

Han er en helt, i forhold til direktøren for Roskilde Bank og andre. Dem
Stein Bagger og hans venner har taget røven på er nogen der spiller det
samme spil, og altså burde være på vagt. De der har sparet op til
pensionen og investeret i bank-aktier, står virkelig i en situation som
de ikke kunne tage højde for. Man tror jo på de seriøse bankfolk. Eller
gjorde i det mindste.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-12-08 17:10

> Han er en helt, i forhold til direktøren for Roskilde Bank og andre. Dem
> Stein Bagger og hans venner har taget røven på er nogen der spiller det
> samme spil, og altså burde være på vagt.

Han er stadig bare grådig på egne vegne og han rammer os alle sammen, fordi
det er os, der kommer til at betale - både via skat og i rente oggebyrer til
bankerne, der skal have deres tab hentet ind. Dertil kommer virksomheder,
der nu ikke kan få kredit fordi en revisorpåtegning ikke er det papir værd,
den er skrevet på.

Han er et typisk steroid-fjols: Store muskler, ingen nosser. Hvad helt er
der er i det?

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 17:18

"karlen" <sss@aaa.invalid> skrev i en meddelelse

> Han er en helt, i forhold til direktøren for Roskilde Bank og andre.

Kender ingen af dem, heldgivis.
Og helt ? Nej, nar.

> Dem Stein Bagger og hans venner har taget røven på

Det er vel aldrig rart at få taget røve, og tilmed
på helt ulovlig vis ?

> er nogen der spiller det samme spil, og altså burde være på vagt.

Kan man være på vagt, når alt og alle
hoppede på limpinden ?
Noget kriminelt er sket, og er man dygtig nok,
så opdages det ikke før det er for sent.

> De der har sparet op til pensionen og investeret i bank-aktier, står
> virkelig i en situation som de ikke kunne tage højde for.

Det kunne de føromtalte vel heller ikke.

> Man tror jo på de seriøse bankfolk. Eller gjorde i det mindste.

Jeg stoler stadig på min.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 10-12-08 11:20

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Se lige hvad Asger Jensby tjener og betaler i skat
> http://www.nrk.no/skattesok2007/?sok=person&navn=Asger&etternavn=Jensby&sorter=1&sretn=asc

Ja hvis han ikke selv var med i det her.

Fra : Aage Andersen

Dato : 10-12-08 16:51

"Poul Nielsen"

> Ja hvis han ikke selv var med i det her.

Det maa saa være formueskat han har betalt, da der ingen indtægt er.

Aage

Fra : "

Dato : 10-12-08 19:59

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Se lige hvad Asger Jensby tjener og betaler i skat
> http://www.nrk.no/skattesok2007/?sok=person&navn=Asger&etternavn=Jensby&sorter=1&sretn=asc

nej men der er jo andre som har en sund virksomhed, der kan blive ramt:

http://www.fullrate.dk/om_fullrate/investorer/