Nytårs torsk i Lillebælt eller ved Nyborg ~
Fra : Frank

Dato : 19-12-08 22:29

Hej Gruppe er der nogen der ved om det er muligt at fange et par nytårs
torsk i Lillebælt eller ved Nyborg?
Og ved hvor der er et slæbested der er åbent så vi kan sætte jolle i.
Eventuelt et telefon nummer på havnemesteren eller lign.

På forhånd tak

Frank

Fra : Jan

Dato : 24-12-08 08:10

"Frank" <frank(fjerndette)@phys.au.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og ved hvor der er et slæbested der er åbent så vi kan sætte jolle i.
> Eventuelt et telefon nummer på havnemesteren eller lign.

Nu kan jeg ikke lige se hvad side du kommer fra men fra Sjællands siden kan
du smide båden i vandet i kobæk
knæk og bræk
mvh
Jan

Fra : Jan

Dato : 08-01-09 14:08

> Nu kan jeg ikke lige se hvad side du kommer fra men fra Sjællands siden
> kan du smide båden i vandet i kobæk
> knæk og bræk
> mvh
> Jan