hej en prøve er her nogle
Fra : Jørgen Ancher Bihlet

Dato : 11-12-08 18:56

hej alle

god jul og godt nytår

mjh

jørgen

Fra : Kim

Dato : 11-12-08 20:28

On Thu, 11 Dec 2008 18:55:55 +0100, Jørgen Ancher Bihlet
<jabihlet@live.dk> wrote:

>hej alle
>
>god jul og godt nytår

Tak og i lige måde

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-12-08 20:58

On 2008-12-11 18:55:55 +0100, Jørgen Ancher Bihlet <jabihlet@live.dk> said:

> hej alle
>
> god jul og godt nytår

Du er lidt vel tidligt ude, her på nettet hvor alt går hurtigt, der er
det sædvanen, at man først sender jule- og nytårshilsner en dag eller
to før...

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Jørgen Ancher Bihlet

Dato : 11-12-08 21:05

det kan godt være at jeg er lidt tidligt ude men her er ikke sket noget
siden du selv skrev sidst, så jeg trode at her var helt dødt, men du må
undskylde ))

knæk og bræk

jørgen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-12-08 21:58

On 2008-12-11 21:05:01 +0100, Jørgen Ancher Bihlet <jabihlet@live.dk> said:

> det kan godt være at jeg er lidt tidligt ude men her er ikke sket noget
> siden du selv skrev sidst, så jeg trode at her var helt dødt, men du må
> undskylde ))

Hvis du vil ha' mere gang i den, så skulle du ta' og prøve
Lystfiskerforum - www.123nu.dk - der sker noget hele tiden, der er ofte
så mange nye tråde/indlæg, at man slet ikke har tid til at følge med i
dem allesammen...

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 11-12-08 22:57

Jørgen Ancher Bihlet wrote:
> det kan godt være at jeg er lidt tidligt ude men her er ikke sket
> noget siden du selv skrev sidst, så jeg trode at her var helt dødt,
> [...]

Her er ingen vegetation mere. Der kørte et par bundskovle igennem. Det var
så det.