2 små piger :)
Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 20-12-08 15:18

Ja, så skete det igen, jeg har atter plejebørn. Denne gang 2 fritlevende
killinger på ca. 14 uger.
Se lidt billeder her: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=841

Siden bliver løbende opdateret med billeder af de to små. Lige nu har de
bare brug for at få ro og vænne sig til livet indenfor.

Hvis nogen vil hjælpe til med at gøre dem tamme, så sig endelig til, jeg har
aldrig haft to på én gang, men forventer det er et noget større arbejde end
med en. Så en hjælpende hånd, eller nogen der vil tage den ene/begge to i en
periode, er velkommen, så sig endelig til.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-12-08 16:56

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:giiupo$jev$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Åh, Heidi - jeg var lige ved at svømme hen, da jeg så billederne af de to
dejlige tøser. Det er liiiige sådan nogle "tortier med hvidt", som jeg
simpelthen ikke kan stå for - de minder mig så meget om min dejlige Rasmis,
som jeg havde fornøjelsen af at leve med i ca. 14 år.
Hvis jeg dog bare havde mere plads, overtog jeg dem gerne begge to, men jeg
har jo i forvejen Bølle, Lulu, tortierne Mille og Stribe + de to labber Sia
og Sally, så jeg må desværre melde pas.

God jul til dig og alle dine, både to- og firbenede.
Anelise