Indkøberen.
Fra : Stig Johansen

Dato : 16-12-08 19:31

Hej katteelskere.

Bassemanden - Twix - er fuldstændig vild med kogt fisk (sej/torsk) for
tiden.

Når indkøbsposerne kommer hjem, skal han nok selv sørge for at finde
'guffet'.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10970

Stig Johansen

Fra : Kate

Dato : 16-12-08 21:55

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?pic
> owner=Twix&picnumber=10970

Du beskriver ham bare så supergodt. Man falder jo totalt for ham

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-12-08 22:08

In news:4947f3fa$0$90269$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:
> Hej katteelskere.
>
> Bassemanden - Twix - er fuldstændig vild med kogt fisk (sej/torsk) for
> tiden.

Ja, det er da ikke initiativ han mangler.

Hvorfor koger du fisken ? Mini er skrupskør med rå sejfilet, som du iøvrigt
kan få et helt kilo af (løsfrosne) i Aldi for ca. 35,- kr. Det er da
billigt. Prøv engang at gi' ham dem rå. Jeg er sikker på at det vil falde i
god jord.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 17-12-08 01:18

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> iøvrigt kan få et helt kilo af (løsfrosne) i Aldi for ca. 35,- kr. Det er
> da billigt. Prøv engang at gi' ham dem rå. Jeg er sikker på at det vil

Mine 2 stk katte kan nu helst lide dem når de er optøede

Jaja Hehe.

Jeg tør dem op i microovnen, Så når den siger ding, Så er der katte.
Også når jeg bruger den til mig selv.

Men det må de finde sig i.

Mvh Allan

Fra : Stig Johansen

Dato : 17-12-08 05:05

Tove Krieger wrote:

> Hvorfor koger du fisken ?

Det var et helt tilfælde vi fandt ud af det.

Vi laver tit fisk af forskellige slags, men stort set altid stegt eller
grillet.
Twix har aldrig interesseret sig for disse (rå) fisk.

En dag skulle vi lave en forret hvor der indgår kogt torsk/sej (+æg,rejer
m.m.).

Da han lugtede denne gryde der kogte, blev han fuldstændig vild.

Hvor mærkeligt det end lyder, så foretrækker han dem kogt.

> Mini er skrupskør med rå sejfilet, som du
> iøvrigt kan få et helt kilo af (løsfrosne) i Aldi for ca. 35,- kr.
> Det er
> da billigt.

Ja, det er en billig spise, og specielt når det tilsyneladende er hans
livret.

> Prøv engang at gi' ham dem rå. Jeg er sikker på at det vil
> falde i god jord.

Twix er åbenbart lidt speciel

Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-12-08 11:09

In news:49487a5e$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:

> Twix er åbenbart lidt speciel

Han er skam ikke speciel, men ved hvad han kan li'.

Jeg kan heller ikke li' sushi, så jeg forstår ham godt.

Fra : Niels Peter Hansen

Dato : 17-12-08 11:44

Tove Krieger wrote:
> In news:49487a5e$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
> Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:

> Han er skam ikke speciel, men ved hvad han kan li'.
>
> Jeg kan heller ikke li' sushi, så jeg forstår ham godt.

Måske kan han bare ikke finde ud af at spise med pinde

Niels Peter

Fra : Siri

Dato : 17-12-08 19:36

Åh, jeg elsker NG'en!
Hvor er det skønt - sjovt - og man morer sig højt!
Stig, du kom mig i forkøbet, og jer alle med: Jeg loggede på for at lave
en tråd om (tilpas) madglade katte!
Jeg var før ved at øse tørfoder op. Efter et par dage med feber &
forkølelse og hooooost er der stadig foder nok fremme, men hellere være
på forka(n)t
Jeg blev sandelig klar over noget! På sofaen, der står med siden ud til
køkken-foldedøren, stod der en ivrig Gia med forpoterne oppe på armlænet
og øjnene på madglade stilke! Hun kunne lugte Persian!
Lejon Leise stod ligeså med sit største, blideste killingeblik på
tæppeforliggeren! "Mums, mor, hvad har du der til mig???"
Du go'e, man skulle tro det værste - men nej, de får rigeligt!
Jeg var dog ikke sen: Gissen fik lige en håndfuld Persian, hendes gamle
favorit, serveret af min hule hånd - hun tømte ikke "skålen", men nød så
tydeligt et lækkert måltid!
Leise-bamsen fik sin blanding i den ene skål, og en kopfuld af en stor,
spændende, fiskestinkende prøve (Cat Exclusive - mon nogen har
erfaringer med det?), og det var tydeligvis mere interessant end den
lunede skefuld Leonardo vådfoder med fisk, som han lige havde fået ellers.
RC wins - mine 2 fladsnuder foretrækker det hver gang.
Men jeg skal da prøve div. tricks med Aldis sejfileter - jeg handler
jævnligt udvalgte varer der
Hvem ved - måske vil de 2
over-kunstige-helt-unaturlige-sofapudekatte-braksnuder ligefrem gerne
ha' fisk.....
Hvor er det skønt med en tråd om at glæde sine elskelige små venner
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

PS Tak for fotoet af den kræsne filet-forbruger

Fra : Kate

Dato : 19-12-08 21:28

Niels Peter Hansen <nph@bluewhite.dk> wrote in

> Måske kan han bare ikke finde ud af at spise med pinde

Hahahahahaha, good one

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 19-12-08 21:27

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> wrote in

> In news:49487a5e$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
> Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:

> Han er skam ikke speciel, men ved hvad han kan li'.
>
> Jeg kan heller ikke li' sushi, så jeg forstår ham godt.

Min e er heller ikke særligt vild med rå fisk. Egentligt synes jeg det
er mærkeligt for hvem hulen har nogensinde set en kat tænde bål på
marken og stege sine mus?
Nå, apropos mus, så spises de da rå

--
Kate