Script virke ikke i FF efter flytning til ~
Fra : MooreHojer

Dato : 22-12-08 19:42

Hej NG

Efter at have flyttet min side fra Needhost til Dreamhost kan jeg at mine javascripts ikke længere opfører sig som de skal i FF.
Der var ingen problemer før flytningen og det virker da også stadig i IE.

Er der nogen der har en ide om hvad ved flytningen der kan have gjort dette. Koden er den samme og uredigeret.

Et eksempel er menuen der ikke dukker frem i FF længere.
Den burde ligge under banneret:
http://viborgip.dk/web/dansk/index.php?fejl=&page=1&start=

--
MooreHojer

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 22-12-08 19:57

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev

> Et eksempel er menuen der ikke dukker frem i FF længere.
> Den burde ligge under banneret:
> http://viborgip.dk/web/dansk/index.php?fejl=&page=1&start=

Hos mig er der ikke umiddelbart nogen forskel i IE7 og FF3.
I begge browsere dukker menuen fint op inklusive dropdowneffekten .

Fra : DADK

Dato : 22-12-08 20:11

MooreHojer wrote:
> [...]
> Er der nogen der har en ide om hvad ved flytningen der kan have gjort
> dette. Koden er den samme og uredigeret.

Hvad er det præcist du mener ikke virker, for her virker det fint, og en
check i console ser også OK ud. Hvis der er noget der mangler, så er det
godt skjult.

Testet med FF, IE, Safari og Opera.

I øvrigt en flot side! Godt lavet, og dejlig fin design, lidt gammeldags
måske, men det er jo ikke væsentligt. Du mangler blot det som de fleste
andre gør, at oversætte & til &amp;

Fra : MooreHojer

Dato : 22-12-08 20:26

> Hvad er det præcist du mener ikke virker, for her virker det fint, og en
> check i console ser også OK ud. Hvis der er noget der mangler, så er det
> godt skjult.
>
> Testet med FF, IE, Safari og Opera.

Underligt... hos mig er menuen der ikke i FF.. så ligger fejlen nok på min maskine..

> Du mangler blot det som de fleste
> andre gør, at oversætte & til &amp;

De er rent faktisk gemt som &amp; men det indhold som de skal udskrives som en del af er lavet så elendigt at det hele skal køres gennem php-funktionen 'htmlspecialchars_decode' for at virke og så bliver de til '&' igen... meget irriterende og kæmper desperat for at få det løst

--
MooreHojer

Fra : MooreHojer

Dato : 22-12-08 20:32

> Underligt... hos mig er menuen der ikke i FF.. så ligger fejlen nok på
> min maskine..

Efter jeg har rydet cachen i FF og genstartet browser virker den nu også I FF
Beklager ulejligheden...

--
MooreHojer

Fra : DADK

Dato : 22-12-08 20:38

MooreHojer wrote:

> Efter jeg har rydet cachen i FF og genstartet browser virker den nu
> også I FF Beklager ulejligheden...

LOL

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 22-12-08 20:48

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev

> Efter jeg har rydet cachen i FF og genstartet browser virker den nu også I
> FF
> Beklager ulejligheden...

Ha ha! Så kan vi godt glemme alle spekulationer om, om der var forskel i de
to udbyderes standardcharset.