Julesalg i Dansknet
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-12-08 11:15

Hej

Så er der endnu et tilbud,, dansknet har åbenbart fået et 2/1Mbit
produkt, som de nu tilbyder til 99kr for de første 3måneder og
derefter 169.-

Oprettelses er vist 99kr

Bare lige som info hvis det var noget... Hvad har i andre ellers set
af gode tilbud på fx 4Mbit?

Fra : Rico Secada

Dato : 15-12-08 23:08

On Mon, 15 Dec 2008 10:14:58 -0800 (PST)
Bjarke Hansen <bjarke_h@hotmail.com> wrote:

> [...]
> derefter 169.-
>
> Oprettelses er vist 99kr
>
> Bare lige som info hvis det var noget... Hvad har i andre ellers set

Du skulle vel aldrig være ansat i DanskNet? Jeg tror ikke, at du får
særlig stor succes med at sælge noget fra DanskNet herinde!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-12-08 23:11

Bjarke Hansen skriver:

> Så er der endnu et tilbud,, dansknet har åbenbart fået et 2/1Mbit
> produkt, som de nu tilbyder til 99kr for de første 3måneder og
> derefter 169.-

Juhuuuuuu, viker det så?
Kan de levere?
Kan man komme ud af aftalen igen, når det nu alligevel ikke virker?

Læs evt selv:
<http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&as_q=Dansknet&as_epq=&as_oq=&as_eq=&num=10&scoring=&lr=&as_sitesearch=&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2008&as_maxd=1&as_maxm=1&as_maxy=2008&as_ugroup=dk.edb.internet.udbydere.xdsl&as_usubject=&as_uauthors=&safe=off>

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Pjn

Dato : 16-12-08 00:12

> Bjarke Hansen skriver:

> Juhuuuuuu, viker det så?
> Kan de levere?

Her vestå kan man kun sige; hvis TDC virker, så virker Dansknet også.

Pjn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-12-08 06:17

Pjn skriver:

> Her vestå kan man kun sige; hvis TDC virker, så virker Dansknet også.

Det passer åbenbart ikke....

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-12-08 16:29

> Det passer åbenbart ikke....

Det gør det heller ikke.

Dansknet bruger (Ethernet?) BitStream Access. Dvs. Dansknet bruger kun TDC's
ADSL udstyr på centralerne, og får så leveret trafikken fra porten ind i
deres eget netværk.

--
Mvh. Jesper

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-12-08 07:37

On Tue, 16 Dec 2008 16:28:56 +0100, "Jesper Nielsen"
<jn@nielsenit.invalid> wrote:

> Dansknet bruger (Ethernet?) BitStream Access. Dvs. Dansknet bruger kun
> TDC's ADSL udstyr på centralerne, og får så leveret trafikken fra porten
> ind i deres eget netværk.

Ikke kun. De har også centraler med deres egne DSLAM'er.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-12-08 11:06

On 16 Dec., 16:28, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:

> Dansknet bruger (Ethernet?) BitStream Access. Dvs. Dansknet bruger kun TDC's
> ADSL udstyr på centralerne, og får så leveret trafikken fra porten ind i
> deres eget netværk.

Nej sådan fungere det ikke....
De levere deres egen router, samme udstyr som bla fullrate og
cybercity... Men netværket er TDC og ip adresser osv (dog kun 1ip) Har
selv haft dansknet, men har kørt med et TDC modem længe, da den router
fra dansknet skulle genstartes hele tiden.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-12-08 07:39

On Tue, 16 Dec 2008 10:06:19 -0800 (PST), Bjarke Hansen
<bjarke_h@hotmail.com> wrote:

> Men netværket er TDC og ip adresser osv (dog kun 1ip) Har
> selv haft dansknet, men har kørt med et TDC modem længe, da den router
> fra dansknet skulle genstartes hele tiden.

IP-adresserne er Dansk Nets.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-12-08 11:08

On 15 Dec., 23:07, Rico Secada <coolz...@it.dk> wrote:
> On Mon, 15 Dec 2008 10:14:58 -0800 (PST)
>
> Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> Du skulle vel aldrig være ansat i DanskNet? Jeg tror ikke, at du får
> særlig stor succes med at sælge noget fra DanskNet herinde!

Næe det er jeg ikke... Det var nu bare til oplysning for at få priser
osv frem... Har selv lige opsagt min forbindelsen hos dansknet,,, og
blev lige lidt forundret at se de havde ændret priser. Så kunne det jo
være man kunne have forsat.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-12-08 11:10

On 15 Dec., 23:10, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> Bjarke Hansen skriver:

> Juhuuuuuu, viker det så?

Ja, dog har jeg selv haft problem med den router som dansknet
leverede.

> Kan de levere?

Dækker det samme som TDC

> Kan man komme ud af aftalen igen, når det nu alligevel ikke virker?

Det ved jeg ikke... forbindelsen blev lukket den dag som jeg fik
afvide, men har betalt for hele dec.. så nu er det spændende at se om
man bliver tilbagebetalt.

> Læs evt selv:
> <http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&as_q=Dansknet&as_epq=&as_...>

Selvom der har været en del herinde, er det vel stadigt lovligt at
komme med indlæg der viser markedet for DSL priser.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-12-08 19:13

Bjarke Hansen skriver:

> Ja, dog har jeg selv haft problem med den router som dansknet
> leverede.

Altså virkede det kun delvist.

> Dækker det samme som TDC

Som regel....

> Det ved jeg ikke... forbindelsen blev lukket den dag som jeg fik
> afvide, men har betalt for hele dec.. så nu er det spændende at se om
> man bliver tilbagebetalt.

Det finder du jo ud af, det kan tage alt fra 1 dag, til et par måneder,
eller mere. Men det er jo billigt.....

> Selvom der har været en del herinde, er det vel stadigt lovligt at
> komme med indlæg der viser markedet for DSL priser.

Ja da.

Det viser jo tydeligt, at billige udbydere som DanskNet er til at stole
på.....

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 16-12-08 19:19

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Det viser jo tydeligt, at billige udbydere som DanskNet er til at stole
> på.....

broadband.telmore.dk er også billig. Jeg har ikke haft problemer med min
forbindelse.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-12-08 14:41

On 17 Dec., 07:38, Asbjorn Hojmark <Asbj...@Hojmark.ORG> wrote:

> IP-adresserne er Dansk Nets.

Nix...... Som du siger i dit forige indlæg... De har udstyr på nogle
centraler, mener det er i Holbæk området...

Da jeg havde dansknet fx den 10dec.. havde jeg følgende ip :
87.59.138.48 0x573b8a30.hhnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-12-08 23:19

On Wed, 17 Dec 2008 13:41:15 -0800 (PST), Bjarke Hansen
<bjarke_h@hotmail.com> wrote:

> Nix...... Som du siger i dit forige indlæg... De har udstyr på nogle
> centraler, mener det er i Holbæk området...

På de centraler, hvor de ikke har eget udstyr men bruger TDC eBSA, har
kunderne også adresser fra Dansk Net.

> Da jeg havde dansknet fx den 10dec.. havde jeg følgende ip :
> 87.59.138.48 0x573b8a30.hhnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

Det er tænkeligt, de sælger en tredje variant også.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-12-08 14:43

> Nix...... Som du siger i dit forige indlæg... De har udstyr på nogle
> centraler, mener det er i Holbæk området.

...... og her benytter de deres eget net... Der var en der postede på
nyhedsgrupperne for et lille stykke tid siden med Dansknet IP...