Telmore??
Fra : Erik K.

Dato : 19-12-08 19:15

Jeg overvejer at skifte fra TDC til Telmore, hvorved jeg sparer over 100 kr.
pr.måned for samme hastighed. - Men jeg kender ikke noget til Telmore og vil
derfor gerne høre om andres erfaringer med selskabet inden jeg sender
bindende bekræftelse.
På forhånd tak.

Mvh
Erik

Fra : Hauge

Dato : 19-12-08 19:17

Erik K. wrote:
> [...]
> 100 kr. pr.måned for samme hastighed. - Men jeg kender ikke noget til
> Telmore og vil derfor gerne høre om andres erfaringer med selskabet

Tellmore er ejet af TDC og bruger logisk nok TDC's net
Så det eneste du sikkert vil opdage, er *måske* en dårligere kundeservice,
men reelt er det det samme produkt.

Mvh Hauge

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-12-08 12:33

Hauge wrote:

> Tellmore er ejet af TDC og bruger logisk nok TDC's net
> Så det eneste du sikkert vil opdage, er *måske* en dårligere kundeservice,
> men reelt er det det samme produkt.
>
> Mvh Hauge

Jeg tror der snakkes ADSL forbindelser (hvor alle bruger det samme last
mile kobber) og ikke mobilt bredbånd.

Det lyder ikke som om du har været kunde hos telmore selv, men
forretningskonceptet er helt anderledes, og meget af det der kræver
henvendelse til kundeservice hos TDC ordnes online hos telmore og andre
lavprisselskaber. Og deres kundeservice er sgu udmærket.

Telmore er et selvstændigt firma som er ejet af de samme som ejer TDC,
men det betyder ikke at det er præcist samme produkt! Jeg tror en af
grundene til at TDC har købt telmore, SOnofon har købt CBB og telia har
købt debitel, netop er fordi at TDC vil sikre, at fx sonofon ikke kommer
og giver telmore et godt tilbud om at benyttes deres net i stedet, da
TDC jo tjener kassen på at sælge mobiltrafik videre til telmore.

Fra : Hauge

Dato : 21-12-08 10:01

Esben von Buchwald wrote:
> Jeg tror der snakkes ADSL forbindelser (hvor alle bruger det samme
> last mile kobber) og ikke mobilt bredbånd.

Øh ja.. Det har jeg slet ikke været i tvivl om.

> Og deres kundeservice er sgu udmærket.

Du lagde mærke til at jeg skrev: "måske en dårligere kundeservice"

/Hauge

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 21-12-08 13:17

Hauge wrote:

> Du lagde mærke til at jeg skrev: "måske en dårligere kundeservice"

Men den kan jo lige så godt være bedre som dårligere, det du skriver lød
som, om man skal være forberedt på at kunderservicen kan være dårligere...

I virkeligheden er det nok bare et spørgsmål om at der er en række
parametre(vilkår) som varierer fra selskab til selskab, når det fysiske
produkt (i form af netadgang) mere eller mindre er det samme.

Af variable parametre kan jo så være pris, kundeservice, leveringstid
udvalg af produkter osv. Men alle disse parametre kan sådan set variere
uafhængigt fra selskab til selskab - ikke nødvendigvis noget der
afhænger af prisen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-12-08 19:21

Erik K. skrev:

> [...]
> derfor gerne høre om andres erfaringer med selskabet inden jeg sender

Send du roligt. Jeg skiftede til Telmore da de blev oprettet, og
jeg har ikke fortrudt det. Nul problemer. De fleste i min familie
bruger også Telmore.

Teknikken er uden problemer, og hjemmesiden er logisk og
overskuelig.

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-12-08 20:06

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> skrev :

>Send du roligt. Jeg skiftede til Telmore da de blev oprettet, og
>jeg har ikke fortrudt det. Nul problemer. De fleste i min familie
>bruger også Telmore.

Du har da aldrig brugt Telmore som internetudbyder, men altid
svoret til Stofanet.
--
Kerim

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 19-12-08 20:07

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> wrote in

> [...]
> 100 kr. pr.måned for samme hastighed. - Men jeg kender ikke noget til
> Telmore og vil derfor gerne høre om andres erfaringer med selskabet

Gode erfaringer her i Trørød - 2M/512k - virker fint

Fra : Per H

Dato : 19-12-08 21:56

Mener du ikke 20 Mbit?

per

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 20-12-08 11:28

Per H <tramanden@gmail.com> wrote in

> Mener du ikke 20 Mbit?

Nix, jeg klarer mig fint med 2 megabit/s download og 512kbit/s upload. Men
man kan købe andre hastigheder.

Mvh. NKJensen

Fra : Per H

Dato : 19-12-08 21:52

On Fri, 19 Dec 2008 19:14:38 +0100, "Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk>
skrev:

>Jeg overvejer at skifte fra TDC til Telmore, hvorved jeg sparer over 100 kr.

Jeg skifter om 14 dage. fra tdc til telmore.
Det er de samme modem/filter der benyttes så det lader du bare sidde.
tdc vil vist ikke have det retur mere.

Så slipper man sku da også for de underlige regninger, med at der
bliver lagt til, trukket lidt fra osv, for til sidst at komme til et
beløb..

(Deres mobilnet, priser/kundeservise er helt superduper.)

per

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-12-08 22:18

Per H wrote:

> [...]
>
> Så slipper man sku da også for de underlige regninger, med at der bliver
> lagt til, trukket lidt fra osv, for til sidst at komme til et beløb..

Bredbånd City kunde
Telmore tilbyder oven i købet 20/2, hvilket TDC Privat ikke gør.

--
Jesper Lund

Fra : Malenes forældre

Dato : 23-01-09 10:00

On 19 Dec. 2008, 19:14, "Erik K." <erik.kirk...@mail.dk> wrote:
> [...]
> derfor gerne høre om andres erfaringer med selskabet inden jeg sender

Hej Erik

Hvis man ikke får telefon med i Telmore's abonnement, så prøv at tage
et kig på www.fullrate.dk, der kan du få fri telefon for + 30 kr.

Mvh. Allan

Fra : Simon

Dato : 23-01-09 20:10

Malenes forældre skrev:

> Hej Erik
>
> Hvis man ikke får telefon med i Telmore's abonnement, så prøv at tage
> et kig på www.fullrate.dk, der kan du få fri telefon for + 30 kr.
>

> Mvh. Allan
Det er steget til 40 kr. pr. måned.
/simon

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-01-09 21:37

Malenes forældre wrote, on 23-01-2009 18:00:
> Hvis man ikke får telefon med i Telmore's abonnement, så prøv at tage
> et kig på www.fullrate.dk, der kan du få fri telefon for + 30 kr.

Fullrate har været ustabilt nogle steder siden de blev landsdækkende.
Jeg ved ikke, om de har klaret problemerne. Se indlæggne i nyhedsgruppen
dk.edb.internet.udbydere.xdsl med emnet "Fullrate oppetid" startende d.
25/11-2008.

Derimod kan jeg ikke huske, at jeg har læst noget dårligt om Telmore
internet, og jeg er selv skiftet fra TDC til Telmore for et par uger
siden. De har ikke telefoni endnu, men det er vist på vej.