problem med net-framework og ati kort
Fra : ivan olsen

Dato : 22-12-08 09:31

jeg får hele tiden en meddelese om at mit grafikkorts ydelse er nedsat pga,
(vista popper op med denne meddelelse) :
Problem caused by Microsoft .NET Framework 1.0
Og der er ingen løsning på problemet, og jeg kan ikke finde nogen løsning på
nettet, nogen her der har oplevet det samme ?
Ivan !

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-12-08 17:54

"ivan olsen" <enghavevej6@mail.dk> skrev
> Problem caused by Microsoft .NET Framework 1.0

Hent Microsoft .NET Framework 2.0 hos MS.

Peter Schrøder

Fra : ivan olsen

Dato : 23-12-08 20:36

Takker for svaret, but no, ingen løsning desværre !
Ivan !

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 24-12-08 08:35

"ivan olsen" <enghavevej6@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Takker for svaret, but no, ingen løsning desværre !
> Ivan !

Har du prøvet at fjerne ver. 1.0 ?

Fra : ivan olsen

Dato : 24-12-08 12:21

Yep, det er stadigvæk den samme fejl der kommer op efter hver boot.
Ivan !
"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@no.spam.gmail.com> skrev i
meddelelsen news:4951e619$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-01-09 22:23

ivan olsen wrote:
> Yep, det er stadigvæk den samme fejl der kommer op efter hver boot.

Skal du absolut bruge det .Net-crap?

Jesper Poulsen