Andet multimedie
bentjuul 3670
Pdf maker
Fra : Infinity

Dato : 23-12-08 18:31

Er der alternativer til Adobes Destiller når det handler om af få en Word
fil med billeder overført til pdf format ?

På forhånd tak og god jul
--
/Infinity

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-12-08 19:10

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev :

>Er der alternativer til Adobes Destiller når det handler om af få en Word
>fil med billeder overført til pdf format ?

Cute PDF Writer, er gratis.
--
Kerim

Fra : Infinity

Dato : 23-12-08 19:40

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Cute PDF Writer, er gratis.
> --
> Kerim
Takker!

Fandt også ud af at jeg havde PDF Creator installeret og at jeg kunne printe
direkte ud i en PDF fil.
--
/infinity

Fra : Kim2000

Dato : 23-12-08 21:43

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Takker!
>
> Fandt også ud af at jeg havde PDF Creator installeret og at jeg kunne
> printe direkte ud i en PDF fil.

Ellers er bullzip også fremragende. www.damat.dk under public domain. (Det
er det program computerbladet er lavet med, så du kan hurtigt se det kan
lave komplekse sider).

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-12-08 07:02

Infinity skrev bl.a.:

> Er der alternativer til Adobes Destiller når det handler om af få en
> Word fil med billeder overført til pdf format ?

Ja, du kan dirkte fra word udskrive til pdf. Kan hentes hos MS, jeg ved dog
ikke, om det koster penge..

Glædelig jul..

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-12-08 07:05

Claus Tersgov skrev bl.a.:

> Ja, du kan dirkte fra word udskrive til pdf. Kan hentes hos MS, jeg
> ved dog ikke, om det koster penge..

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=F1FC413C-6D89-4F15-991B-63B07BA5F2E5&displaylang=en

Bemærk, at det vist nok er vigtigt, at sprogversionen passer sammen.

> Glædelig jul..

I lige måde...

> Claus

Osse her ...

Fra : Infinity

Dato : 25-12-08 14:12

"Claus Tersgov" <nospamnews2@tersgov.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bemærk, at det vist nok er vigtigt, at sprogversionen passer sammen.

Takker, men jeg er kun nået til Office 2003.

Glædelig bag jul
--

/Infinity

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 29-12-08 06:40

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Claus Tersgov" <nospamnews2@tersgov.dk> skrev i en meddelelse

> Takker, men jeg er kun nået til Office 2003.
>
> Glædelig bag jul
> --
>
> /Infinity

Ja det er også den mulighed med Open Office og den er gratis.

Kim

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-12-08 08:18

Infinity skrev:

> Er der alternativer til Adobes Destiller når det handler om af
> få en Word fil med billeder overført til pdf format ?

Hvad skal PDF-filen bruges til?

Hvis den skal bruges til tryk så læs evt.:
<http://www.gwg.org/Office_Document_Printing_-1.phtml>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Infinity

Dato : 29-12-08 18:12

Thomas G. Madsen wrote:

> Hvad skal PDF-filen bruges til?
>
> Hvis den skal bruges til tryk så læs evt.:
> http://www.gwg.org/Office_Document_Printing_-1.phtml

Takker, men den skal bare rundsendes og printes ud af den der får lyst til
det.
Ikke noget prof her.
--
/Infinity