Jul
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 20-12-08 13:33

Absolut OT

Men god jul alle sammen, ville lige se om der er lidt liv i denne gruppe.

Der er jo ikke meget tale om cad cam cnc ect.

Stort smil til alle

Edwin Elowsson

"If you have a difficult task, give it to a lazy person
- they will find an easier way to do it." - Hlade's Law

Fra : F.Syndergaard

Dato : 20-12-08 17:38

"Edwin Elowsson" <ee@gipen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> "If you have a difficult task, give it to a lazy person
> - they will find an easier way to do it." - Hlade's Law

Tak i lige måde.
Der er åbenbart ingen der vil dele ud af deres guldkorn.

Venlig hilsen
Finni - KiCAD bruger.

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 20-12-08 20:20

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Edwin Elowsson" <ee@gipen.dk> skrev i en meddelelse

> Tak i lige måde.
> Der er åbenbart ingen der vil dele ud af deres guldkorn.
>
> Venlig hilsen
> Finni - KiCAD bruger.

Jo jeg vil da meget gerne (jeg tror jeg har nogle) men der er ingen som
spørger

--
Edwin
Husker Acad 2.6

Fra : GK

Dato : 04-01-09 19:02

> [...]
> Husker Acad 2.6
> og Simens 610 styring
> Nu Acad 2009, AlphaCam, Samt Osai og Fanuc control

jeg vil da også gerne dele ud hvis nogen gad spørge lidt . yasnac styring og
matsuura fræser har jeg en del styr på så spørg hvis i går og grupler over
noget program eller hvad det kan være ,, jeg tror at man måske ikke vil
spørge hvis det kun er et lille problem i et prg, Men små problemer kan
også være store hvis man ikke lige kan løse det
mvh gert

Fra : kjaer

Dato : 11-01-09 16:11

Edwin Elowsson wrote:
> "F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jo jeg vil da meget gerne (jeg tror jeg har nogle) men der er
> ingen som spørger

Jeg vil gerne spørge hvorfor autocad er så hundedyrt. og hvor man finder en
cracket udgave.

Fra : Asger Joergensen

Dato : 11-01-09 17:26

Hi kjaer

kjaer wrote:

> Jeg vil gerne spørge hvorfor autocad er så hundedyrt. og hvor man finder en
> cracket udgave.

Det er jo ikke lovligt..

Har du forøvrigt kigget på ProgeCAD den kan fås for 2043 Euro

http://progecad.com

og en tilbuds side:
https://www.icadsales.com/shop/product_info.php?currency=DKK&products_id=28

Jeg bruger selv ProgeCAD og er ganske godt tilfreds
den ligner til forveksling AutoCAD

og så har de et velfungerende forum:
http://support.progesoft.com/trial/

Venlig hilsen
Asger

Fra : Max

Dato : 11-01-09 17:29

Hej kjaer

> Jeg vil gerne spørge hvorfor autocad er så hundedyrt. og hvor man

Hvis du virkelig mener den er for dyr, ja så har du nok
ikke rigtig noget at bruge den til.

--
Mvh Max

Fra : Asger Joergensen

Dato : 11-01-09 19:16

Hi Max

Max wrote:

> Hej kjaer

> Hvis du virkelig mener den er for dyr, ja så har du nok
> ikke rigtig noget at bruge den til.

Sikke da noget sludder, AutoCAD er og har altid været extremt
dyr i sammenligning med andet software med samme komplexitet

Jeg har min egen enmands renoverings virksomhed og jeg bruger
min ProgeCAD ret ofte, men den vil aldrig blive 30-40 tusinde værd.

Venlig hilsen
Asger

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-01-09 22:48

Asger Joergensen formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> Jeg har min egen enmands renoverings virksomhed og jeg bruger
> min ProgeCAD ret ofte, men den vil aldrig blive 30-40 tusinde værd.

Det afhænger vel også lidt af dit behov... en skrabet version er lidt
billigere.

AutoCAD LT 2009 12.500,- (excl. moms)

Men jeg er imponeret over at AutoCAD stadig er så ubredt i stedet for
3D som Inventor, Solidworks og lignende, men så skal vi vel lige gange
din pris med 2, eller mere.

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : P.C.

Dato : 11-01-09 17:41

On 11 Jan., 19:16, "Asger Joergensen" <J...@Asger-P.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har min egen enmands renoverings virksomhed og jeg bruger
> min ProgeCAD ret ofte, men den vil aldrig blive 30-40 tusinde værd.

Der er ret mange programmer der tilbyder en stor grad af flexibilitet,
AutoCAD går dog så vidt at der ingen grænser er,-- hvis din ProgeCAD
kan udvides med applikationer du selv tilpasser og skriver i C++,
QBasic eller Lisp --- altså er ligeglad med hvilket sprog du skriver
applikationen i, og kan loade programmet som en udvidelse til
ProgeCAD, så er nok et rimeligt program. Med AutoCAD er man bare
aldrig i tvivl om at det er et godt program, og der er applikationer
til alt mellem himmel og jord, kan din ProgeCAD tilbyde det samme vil
jeg give dig ret.
P.C.

Fra : Leo_Jensen

Dato : 27-01-09 04:55

On 12 Jan., 01:41, "P.C." <per.cor...@privat.dk> wrote:

> [...]
> aldrig i tvivl om at det er et godt program, og der er applikationer
> til alt mellem himmel og jord, kan din ProgeCAD tilbyde det samme vil

AutoCAD kan sikkert alt, ligesom C#. Der er bare kun ganske få der er
så tålmodige at de finder ud i alle hjørner og dermed får noget for
alle pengene. Det er efter min mening meget nemmere i f.eks.
SolidWorks.

Leo

Leo