Nogle der har 3 - 4 ledige pladser på en t~
Fra : Torben

Dato : 09-12-08 15:59

Hej med jer,

Vores båd er klodset op og skal repareres, så hvis der er nogle der har en
tur til noget kullen, røstnæs - vrag eller lign. med afgang fra det østlige
danmark eller sydlige sverige d. 20.12 vil det glæder mig at høre fra jer.

-TT

Fra : Torben

Dato : 18-12-08 16:11

Anyone ?? vi betaler gerne.

Fra : henrik_h_jensen@hotm~

Dato : 18-12-08 12:27

Det er ærgeligt at I kun kan dykke på de dage det blæser. Vi har
dykket vrag i Østersøen 10-15 mil fra land, 3 ture på 8 dage, sidst
igår. Til gengæld var der kun 30m sigt

Håber I kommer afsted, er desværre julefrokostramt, ellers ku jeg godt
lokkes til noget.

Mvh.
Henrik

Fra : Torben

Dato : 19-12-08 11:04

<henrik_h_jensen@hotmail.com> wrote in message
[...]

He he, sådan er det heldigvis ikke altid, men arbejdet har kaldt, og vi har
været nødt til at svare Så selvfølgelig skal det blæse 15 meter, når vi
endelig har sat en dag af.

Heldigvis tager jeg snart afsted til Filipinerne Sanghat i 3 uger, så det
går nok.

-Torben