dykkerudstyrs butik i Tilst ved Århus
Fra : jones_net

Dato : 08-12-08 04:12

Hejsa

Jeg har fået at vide, at der skulle ligge en dykkerbutik i Tilst ved
Århus, men jeg kan ikke finde den på Nettet - ved I hvad den hedder?

/J

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 13:19

<Jeg har fået at vide, at der skulle ligge en dykkerbutik i Tilst ved
<Århus, men jeg kan ikke finde den på Nettet - ved I hvad den hedder?
</J

Jeps,
www.aquatic.dk
Jeg kan varmt anbefale den, de er meget proffesiolnelle og vidende.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : jones_net

Dato : 08-12-08 05:58

On Dec 8, 1:18 pm, "Ole \"Toggal\" Juhl"
<olepunktumjuhlsnabelAtoggalpunktumdk> wrote:
> [...]
> </J
>
> Jeps,www.aquatic.dk
> Jeg kan varmt anbefale den, de er meget proffesiolnelle og vidende.

OK, jeg havde fået både navn og adresse forkert ind i hovedet, så kan
jeg bedre frostå det!

/J