Julefrokoster og bilag
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 09-12-08 21:57

Hejsa
Vi holdt julefrokost i weekenden i min lille virksomhed, og dette foregik
selvfølgelig i nattelivet i Næstved.
Derfor var det selvfølgelig også vigtigt at få en kvittering hver gang jeg
betalte noget for medarbejderne.

Derfor undrede det mig også gevaldigt at jeg ikke kunne få en kvittering for
indgangen på Diskotek Crazy Daisy i Næstved, det brugte man simpelthen ikke
og med mit følge betød det at jeg måtte betale de 5 x 50 kr af egen lomme.
Men kan det være rigtigt at en virksomhed som Crazy Daisy ikke skal registre
adgangs betalingen og Gaderobe betalingen i et kasseapperat og udlever en
gyldig kvittering som enhver anden grønthandler ???

Thomas

Fra : Ralph

Dato : 10-12-08 01:11

"Thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> Men kan det være rigtigt at en virksomhed som Crazy Daisy ikke skal
> registre adgangs betalingen og Gaderobe betalingen i et kasseapperat og
> udlever en gyldig kvittering som enhver anden grønthandler ???

1. Nej det kan ikke være rigtigt - drop CD næste gang

2. Jeg TROR din revisor og SKAT er ligeglade med kr. 250, så lav du et
udgiftsbilag uden kvittering - det virker fint i mit firma, omsætning ca. 10
mill. udgiftsbilag uden kvit. ca. 3-4 tusinde pa.

--
Ralph