Sikkerhed ved skift af server?
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-08 16:16

Jeg har haft NORDIT som server til mail og news og været glad nok for
det. Nu skal vor antenneforening have STOFA til server i stedet.
Jeg tænker på om jeg ved/under dette skifte kan risikere at få spam og
virus når jeg skal åbne en nyt E-mailadresse?? Jeg mener, jeg skal jo
slette min gamle/nuværende adresse og så oprette den nye jeg får fra
Stofa. Når jeg åbner den nye, er jeg så særligt udsat for slemme ting i
den tid det tager at ordne skiftet??? Vil min Windows Firewall og AVG
og ADAware beskytte mig? Eller er jeg blot paranoid??
Jeg har jo set at man næsten straks får spam på en ny adresse, kan man
undgå dette?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ole C

Dato : 07-12-08 19:15

Mr. Mox skrev blandt andet:

> [...]
> Firewall og AVG og ADAware beskytte mig? Eller er jeg blot
> paranoid?? Jeg har jo set at man næsten straks får spam på en ny adresse,

Ligefrem paranoid er du vel ikke - men du bliver ikke ekstra udsat for
spam etc. ved at åbne en ny adresse.

--
vh
Ole C