Avast free vs. AVG free ?
Fra : Kim

Dato : 05-12-08 18:47

Efter bøvl med update fra AVG måtte jeg
installere en avast! 4 Home Edition ( free),
og havde lidt svært ved at komme ind i de
indstillinger jeg er vant fra fra AVG ( shit )

Men hvilken er egentlig bedst ?

Nogen der har lavet test på det ?

MVh Kim

Fra : Ole C

Dato : 05-12-08 19:10

Kim skrev blandt andet:

> Efter bøvl med update fra AVG måtte jeg
> installere en avast! 4 Home Edition ( free),
> og havde lidt svært ved at komme ind i de
> indstillinger jeg er vant fra fra AVG ( shit )
>
> Men hvilken er egentlig bedst ?

Nogle foretrækker moderen - andre datteren.
Det er nogenlunde ligesådan med anti-virusprogrammer

> Nogen der har lavet test på det ?

Ok ja - og nogle af dem vil vise at AVG er bedst. Andre at det er avast....

--
vh
Ole C

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-12-08 19:12

Ole C skrev:

>Ok ja - og nogle af dem vil vise at AVG er bedst. Andre at det er avast....

men de fleste vil vise at det er betalingsudgaverne af programmerne der er
testet.....

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ole C

Dato : 05-12-08 20:01

Ivan V. Klattrup skrev blandt andet:

> men de fleste vil vise at det er betalingsudgaverne af programmerne
> der er testet.....

Hvilket nu nok er ligegyldigt mht. evnen til at fange virus.
Betalingsudgaverne indeholder noget ekstra gejl - bruger hurtigere
opdateringsservere etc. Men producenterne kan jo ikke holde til, at lade
deres program slippe virus igennem, fordi det er gratis. Hvordan skulle man
så kunne tro på deres betalingsversioner....

--
vh
Ole C

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-12-08 20:11

Ole C skrev:

>Hvordan skulle man så kunne tro på deres betalingsversioner....

Kan man da det ?

Fra : Ole C

Dato : 05-12-08 21:04

Ivan V. Klattrup skrev blandt andet:

> Kan man da det ?

Lige så godt som på deres gratis versioner

--
vh
Ole C