Oprette kontaktgruppe
Fra : Mort1s1

Dato : 14-12-08 12:23

Jeg har ind imellem behov for at udsende samme mail til en gruppe af mine
kontaktpersoner, hvordan er det lige man opretter en gruppe, så man kan
sende til alle på en gang?
Bruger Outlook 2003 og IE7

Mort1s1

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-12-08 12:29

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har ind imellem behov for at udsende samme mail til en gruppe af mine
> kontaktpersoner, hvordan er det lige man opretter en gruppe, så man kan
> [...]

Jeg mener det må være det der hedder en distributionsliste.
Klik på punktet Kontaktpersoner i hovedmenuen.

Klik på pilen til højre for "Ny" oppe til venstre.

Jeg mener også du kan vælge Handlinger (eller Funktioner?) >
Distributionsliste.

Mvh. Martin

Fra : Søren Blom

Dato : 14-12-08 12:30

> [...]
> Jeg har ind imellem behov for at udsende samme mail til en gruppe af mine
> kontaktpersoner, hvordan er det lige man opretter en gruppe, så man kan

Kan ikke liste huske hvordan man gør i Outlook 2003, men brug hjælp i
Outlook 2003, søg på opret Distributionsliste så får du svaret.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Ulrich_M

Dato : 15-12-08 02:25

On 14 Dec., 12:23, "Mort1s1" <mortensensfj...@fjernmail.dk> wrote:
> Jeg har ind imellem behov for at udsende samme mail til en gruppe af mine
> kontaktpersoner, hvordan er det lige man opretter en gruppe, så man kan
> [...]

Hej Morten!

Det nemmeste er at taste CTRL SKIFT L. Så åbner der sig en dialogboks,
hvor du ved at trykke på Vælg medlemmer kan lægge eksisterende
kontakter ind i gruppen og ved Tilføj ny kan indtaste en, som ikke er
i dine kontakter. Husk Gem og luk!

mvh Ulrich