Microsoft Word ikke-kommerciel brug
Fra : Michael Tidemand

Dato : 11-12-08 19:08

Hej Gruppe

Jeg for den her meddelse når jeg prøver at åbne i word, Exel og andre office
programmer. "Microsoft Word ikke-kommerciel brug", det er et købt pakke og
det har kørt fint i et år tid. Jeg er ved at blive vanvittig over det, kan
ikke finde nogle løsninger på det.

Har i en løsning.

Michael Tidemand

Fra : Rado

Dato : 12-12-08 10:49

On Thu, 11 Dec 2008 19:08:16 +0100, "Michael Tidemand"
<michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>det har kørt fint i et år tid. Jeg er ved at blive vanvittig over det, kan

Hvis det er oppe på menulinjen det står, så er det normalt for Home
versionen.

Hvis det er noget der popper op derudover kan en reparation, evt.
geninstallation, måske hjælpe.

--
Rado