Når jeg trykker på Til-knappen ved en ny b~
Fra : Carjuth

Dato : 11-12-08 11:42

Hej,

Når jeg trykker på "Til:"-knappen ved en ny besked, vil jeg gerne have
Adressekartoteket frem
Det kan jeg ikke....

Jeg har prøvet at rode under Datafiler - men det hjælper ikke!

Kan du hjælpe???

Hilsen
Carsten
carjuth

Fra : Carjuth

Dato : 14-12-08 09:07

æv, er der virkeligt ikke nogen som ved, hvordan man kobler "Ny meddelse -
til-feltet" sammen med adresse-kartoteket...?

Håber nogen kan hjælpe...

Fra : Max

Dato : 14-12-08 09:47

Hej Carjuth

> æv, er der virkeligt ikke nogen som ved, hvordan man kobler "Ny
> meddelse - til-feltet" sammen med adresse-kartoteket...?

Nu er folk jo ikke tankelæsere, er det Outlook du taler om ?

Hvis det er Outlook så trykker du på Funktioner > Adressekartoteket

I Adressekartoteket vælger du Funktioner > Indstillinger og her

vælger du hvad adresseliste der skal vælges når du trykker Til.

--
Mvh Max

Fra : Carjuth

Dato : 21-12-08 02:31

Ja det er Outlook jeg taler om

> Hvis det er Outlook så trykker du på Funktioner > Adressekartoteket

Allerede her skriver den:
Adresselisten kan ikke vises

Hvordan opretter jeg den ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-12-08 16:38

"Carjuth" skrev i en meddelelse
> Hvordan opretter jeg den ?

Start med at finde indstillinger for kontaktpersoner og angiv her at
disse skal bruges som adressekartotek i Outlook.

Derefter finder du indstillinger for adressekartotek - og her angiver
du at kontaktpersoner skal tages fra det adressekartotek, som du lige
har angivet i indstillinger for kontaktpersoner - og sørg for at flytte
det øverst på listen, så den søger der først.

Jan