Der hoppes retur til valgt email i MS Outl~
Fra : bitsnedker

Dato : 08-12-08 01:16

Jeg har det problem, at når jeg i MS Outlook 2003 vil scrolle ned (med
scrolle hjulet på min mus) gennem mine mails (jeg vælger en tilfældig
mail og scroller nedad) så hoppes der tilbage til den mail jeg har
valgt - hvis jeg bruger "elevatorskaten" til højre i MS Outlook 2003
så er der ingen problemer - så kan der scrolles ned og op.

Har nogen oplevet noget lignende og har en løsning på problemet?