Beta kernel
Fra : Allan

Dato : 14-12-08 11:06

Nu vi er ved det modige.......

...så kom første OS/4 BETA kernel på gaden idag.

En bunke modige russere har sat sig for at skrive en
ny, og dette er så første BETA forsøg.

Den kommer med en ny OS2LDR, som
fixer en masse problemer i IBM tilsvarende LDR.

Prøv den, prøv den

ftp://os2.ru/os2krnlSVN1009.zip

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 15-12-08 22:15

Allan wrote:
> [...]
> ny, og dette er så første BETA forsøg.
>
> Den kommer med en ny OS2LDR, som
> fixer en masse problemer i IBM tilsvarende LDR.

Hvorfor laver de ikke install og uninstall, det kan da ikke tage ret
lang tid at lave et install program i forhold til det et side og rode
med en kerne til et OS.

Det er ved at være sådan med at det de roder med til eCS og OS/2 er
dårligt med readme o.s.v

Jeg må sige at jeg ikke synes det er sjovt mere at teste på de
forskellige driver til lyd og grafik

Stort set igen af de ting der laver er færdig eller bliver færdig med
GUI Det er som i nix verden du skal være super nørd.

Tror ikke jeg har laver et komplet setup til test efter jeg testede
VIA VT6102 Rhine II Another OS/2 NDIS MAC driver
VIA VT6105 Rhine III Another OS/2 NDIS MAC driver

Det var et stor arbejde, men programøren gav altid svar tilbage og nye
driver til test.

Den der lave den lyddriver i dag de bekymmer sig hvis kun for on den
virker på deres egen laptop. De gider slet ikke at arbejde med de bug
som de fik retur.

Det er lidt kedeligt det er gået sådan, for jeg lade et komplet med
mange maskiner.

Nå men håber da de kommer videre med det, men det bliver nok ikke til
eCS den kerne kommer, for det ser jo ikke særlig lovende ud pt med de
2.0 som jeg har betalt for år tilbage.

Fra : Allan

Dato : 11-03-09 02:19

On Sun, 14 Dec 2008 10:06:04 UTC, "Allan" <allan2@warpspeed.dyndns.dk> wrote:

> [...]
> ny, og dette er så første BETA forsøg.
>
> Den kommer med en ny OS2LDR, som
> fixer en masse problemer i IBM tilsvarende LDR.

Sidste nye for de modige:
ftp://ftp.os4.su/os2krnlSVN1098.zip