Flashscript, der kan afspille flere lyde e~
Fra : Janus

Dato : 10-12-08 03:29

Hej.

Jeg har overhovedet ikke styr på flash-programmering.

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig en lille feature på min
hjemnmeside, der afspillede nogle lydbidder i en given rækkefølge.

Det er fordi, jeg har nogle telefonnumre, jeg gerne vil have afspillet
dtmf-tonen fra, når man trykker på et lille højttaler-ikon.

Hvis jeg så bare havde lydene for numrene fra 0-9 i et format, f.ex.
mp3, forestiller jeg mig, at man kan få flash-scriptet til at afspille
8 toner efter hinanden.

Kan I følge mig, eller giver det ingen mening?
--
Janus

Fra : Janus

Dato : 10-12-08 03:31

Det var forresten ikke blot en oplysning om hvad jeg kunne tænke mig.
Jeg glemte, at spørge om der er nogen der kan hjælpe mig.

Kender I noget der virker sådan, eller har I en idé til, hvordan
problemet løses?
--
Janus

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 11-12-08 20:48

"Janus" <newsgroup@hjerteknuser.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Det du skal lave er en side hvor du har et telefontastatur og så et link til
hver lydfil som tilhører det pågældene nummer, men mener at have se det på
en side engang før, men kan ikke husk hvornår.
Muligvis prø at søge efter DTMF på google.
Fandt lige linket selv
http://www.dsptutor.freeuk.com/dtmf/ToneGenerator.html

--
Kim S. Wind