Dynamisk Flash
Fra : multi-sitemaster-cms~

Dato : 08-12-08 01:59

Hej Gruppe

Jeg vil lige starte med a sige jeg ikke ved meget om flash andet end
det ser skide godt og man kan sætte det in som objekter eller hele
sider.

Jeg skal bruge en simpel billede presentation hvor der loades 4 ind på
en række men med de bløde bevægelser som man kan i flash de skal så
efter skifte til 4 nye.

Kan dette laves dynamisk? Jeg koder normalt i ASP så har kendskab til
programering ect.

bevægelserne jeg omtaler lidt ligesom her:
http://www.templatemonster.com/swish-templates/21825.html

Måske der er en frisk flash mand som vil tjene en skilling ;)?

MVH
Allan
al@fusion-it.eu

Fra : Kim Jensen

Dato : 08-12-08 20:00

Hej!

> Jeg skal bruge en simpel billede presentation hvor der loades 4 ind på
> en række men med de bløde bevægelser som man kan i flash de skal så
> efter skifte til 4 nye.
> Kan dette laves dynamisk?

Sagtens. Flash kan indlæse eksterne filer (fx billeder) fra samme
domæne/host uden problemer.

Jeg koder normalt i ASP så har kendskab til programering ect.

Så vil du blive overrasket over, hvor nemt det er at programmere i
ActionScript (3.0). Hvis du har rodet med Javascript eller C# vil du
kunne lave den slags ret hurtigt.

> Måske der er en frisk flash mand som vil tjene en skilling ;)?

Du er velkommen til at sende en mail, hvis du ikke selv vil lære det

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk