Andet multimedie
bentjuul 3670
Slidegrafik
Fra : Mogens

Dato : 03-12-08 18:02

Denne er lavet som en animeret gif: http://mezina.dk/ (altså den lilla
boks miderst på siden).

Men hvordan laver man egentlig bedst dette hvis man vil bruge det som en
slag produkt showcase, d.v.s. når rullegardinet glider ned, så vises
næste produkt etc. Det vil jo blive en voldsomt stor og tung sag som
animeret gif hvis man eks. har 10 produkter som man ønsker at vise på
denne måde.

Har aldrig arbejdet med flash, men er det bedre ud fra en
performance/størrelsesbetragtning? Nogen der ved hvor mange brugere der
egentlig kan se flash?

Fra : Dr.Xerox

Dato : 03-12-08 20:50

"Mogens" <mail@nomail.dk> skrev i en meddelelse news:4936bb81$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Denne er lavet som en animeret gif: http://mezina.dk/ (altså den lilla boks miderst på siden).

Hvis du kan se ( den lilla boks,) animere, bør du opsøge din øjenlæge.

Fra : Max

Dato : 03-12-08 20:54

Hej Dr.Xerox

> Hvis du kan se ( den lilla boks,) animere, bør du opsøge din øjenlæge.

Hvis du ikke kan se det er det vidst din tur hos øjenlægen :)

--
Mvh Max

Fra : Mogens

Dato : 03-12-08 21:13

Max wrote:
> Hej Dr.Xerox

> Hvis du ikke kan se det er det vidst din tur hos øjenlægen :)

Doktoren bruger måske en broser der ikke understøtter animerede gif's.
Det var vist tilfældet fra IE 2 og bagud

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 03-12-08 21:17

"Mogens" <mail@nomail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Har aldrig arbejdet med flash, men er det bedre ud fra en
> performance/størrelsesbetragtning? Nogen der ved hvor mange brugere der

Prøv at gå til dk.edb.internet.webdesign.flash der har det været beskrevet
før
Her er linket
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign_flash/default.asp?messageid=%3C4904c97b%240%2490274%2414726298%40news%2Esunsite%2Edk%3E

Og hvis Dr.Xerox ikke kan se så skulle han pudse hans briller da det er den
samme type animation som er brugt her som i linket jeg henviser til.

--
Kim S. Wind
Novice på webdesignområdet