top-billede og menu vises ikke
Fra : Elisabet Petersen

Dato : 02-12-08 19:33

Det er nu lykkedes at lave et par billed-gallerier v.h.a. Porta
og Simpleviewer.
Alt burde jo være i skønneste orden så, men jeg har indsat det
logo som er i toppen af de øvrige sider i den html-fil, som Porta
har genereret og desuden har jeg indsat den css.fil og php.fil,
der indsætter drop-menuen.
Men - ingen af delene vises!!!
Hvad har jeg gjort forkert?
Problemet kan ses på vibefauerholdt.dk/galleri1.php og
vibefauerholdt.dk/galleri2.php

Med venlig hilsen,
Elisabet Ø. Petersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 03-12-08 00:33

"Elisabet Petersen" <eopetersen1_nospam@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men - ingen af delene vises!!!
> Hvad har jeg gjort forkert?
> Problemet kan ses på vibefauerholdt.dk/galleri1.php og

Hej
Linket på galleri 1 virker ikke
http://vibefauerholdt.dk/galleri1.php
http://vibefauerholdt.dk/galleri2.php