Best Buy...
Fra : Steen F.

Dato : 02-12-08 05:44

Jeg skal ha mig et billigt grafikkort, men vil selvfølgelig gerne have mest
for pengene
Jeg har kigget på et ATI HD 3850 til 438 kr. og for mig ser det ud som om at
det er et rigtig godt køb i forhold til den generelle ydelse. Andre bud?
(jeg spiller ikke en speciel type spil, men jeg tænker mere på overall
performace her).

Mvh Steen

Fra : Morten Stæhr

Dato : 02-12-08 07:16

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at det er et rigtig godt køb i forhold til den generelle ydelse. Andre
> bud? (jeg spiller ikke en speciel type spil, men jeg tænker mere på

Afhænger lidt af hvad dit budget er. Mit bud er nok et AMD/ATI 4850 kort,
kan fås for omkring en tusse.

Fra : Steen F.

Dato : 02-12-08 11:36

Morten Stæhr wrote:
> Afhænger lidt af hvad dit budget er. Mit bud er nok et AMD/ATI 4850
> kort, kan fås for omkring en tusse.

Budgettet er 500 kr.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 03-12-08 20:07

> Budgettet er 500 kr.

Ja til 500 kr, er et 3850 et godt køb :)